google politica

Google redevine cel mai valoros brand din lume

Google a depăşit Apple şi a revenit în fruntea listei celor mai valoroase brand-uri din lume, atingând o valoare de 229,198 miliarde de dolari (201,694 miliarde de euro), conform topului publicat de firma de consultanţă Millward Brown, relatează agenţia EFE.

Valoarea Google a crescut cu 32% faţă de 2015, în timp ce, în cazul Apple, aceasta a scăzut cu 8%, până la 228,46 miliarde de dolari (201,044 miliarde euro).

„Inovarea continuă, creşterea veniturilor din publicitate şi dezvoltarea afacerii în cloud au ajutat Google să înlocuiască Apple în fruntea clasamentului”, conform unui comunicat al firmei de consultanţă, filială a companiei de publicitate WPP.

Millward Brown publică din 2006 aşa-zisa listă BrandZ, în care compania de tehnologie Microsoft a revenit pe locul al treilea (121,824 miliarde dolari sau 107,205 miliarde euro), şi compania de telecomunicaţii AT&T ocupă poziţia a patra (107,387 miliarde dolari, 94,5 miliarde euro).

Compania de consultanţă consideră că a fost un an „stabil pentru mărcile cele mai puternice din lume”, date fiind „presiunile economice mondiale”, precum încetinirea creşterii Chinei.

Citeste si:  Sandor Balogh, fost director general adjunct al Romsilva, declarat incompatibil de ANI

De asemenea, reprezentanţii Millward Brown subliniază că mărcile care au inovat cel mai mult şi au ştiut „să-şi prezinte inovaţiile consumatorilor” sunt Google, Amazon—locul şapte, cu o valoare de 98,988 miliarde dolari (87,109 miliarde euro)—şi Facebook — poziţia a cincea, cu 102,551 miliarde dolari (90,244 miliarde euro).

„Mărcile care cresc cel mai mult, independent de sectorul din care fac parte, sunt cele care vin cu provocări şi care adoptă modele şi mentalităţi inovatoare„, a precizat într-un comunicat directorul companiei de consultanţă, David Roth.

„Sunt mărci care zguduie din temelie alte categorii prin inovaţii care merg dincolo de produse şi tehnologii noi, de exemplu transformând modul în care prestează serviciul, îmbunătăţind experienţa consumatorului sau schimbând formatul„, a adăugat Roth. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

274 Cititori

loading...
  • Share on Tumblr

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inline
Inline