Migdala, un concentrat de beneficii pentru sanatate

Pe post de gustare, desert sau integrate in cele mai delicioase retete, migdalele nu au de ce sa iti placa. Savuroase dar foarte nutritive, se pot numi chiar « superalimente », mai ales cand lista cu beneficiile lor pentru sanatate pare sa nu se mai incheie.

Care sunt beneficiile migdalelor pentru sanatate de care ar trebui sa profiti numaidecat?

Migdalele sunt foarte bogate in calciu. Migdalele sunt excelente pentru sanatate, mai ales datorita nivelului lor foarte bogat in calciu. Mai ales pentru sanatatea osoasa, deoarce pe langa calciu, mai contin si un numar important si ridicat de minerale. Nivelul de calciu si de vitamina D este chiar net superior fata de cel continut de lapte. In plus, au avantajul de a nu provoca acid in corp.

Migdalele pot inlatura in mod natural senzatia de foame. Migdalele sunt cea mai buna idee pentru gustare, mai ales atunci cand iti este foarte foame si ai nevoie de un plus de energie. In plus, sunt cele care te pot ajuta sa adopti cele mai bune obiceiuri alimentare. 10 migdale pe zi te vor incita sa consumi alimente mai sanatoase si mai nutritive, dar si mai satioase, in detrimentul produselor foarte bogate in grasimi sau zahar. Cu alte cuvinte, fara nicio valoare nutritiva.

Citeste si:  Beneficiile apei de cocos in viata de zi cu zi

Migdalele sunt cele mai bune pentru a proteja inima. Migdalele sunt foarte bogate in grasimi bune, de tip omega 3 si omega 9. Adica sunt foarte bune pentru sanatatea inimii. Trei portii de migdale pe saptamana pot contribui la reducerea cu pana la 24% a riscului de a suferi atacuri cardiace fatale si cu pana la 22% a atacurilor cardiace nefatale. Consuma deci in fiecare saptamana macar 28 de grame de migdale.

Migdalele au un efect anti-colesterol. Foarte bogate in acizi grasi omega 3, migdalele pot contribui la reducerea nivelului de colesterol, a tensiunii si artrozei. Si sa nu uitam de faptul ca pot intari sistemul imunitar. Mai multe studii au ajuns la concluzia ca oleaginoasele sunt foarte benefice atunci cand vone vorba despre reducerea nivelului de colesterol. Deci consumul de migdale, dar si de nuci sau de arahide este foarte benefic, mai ales atunci cand se face in mod regulat, de cinci ori pe zi.

Citeste si:  China şi India sunt cele mai atractive țări pentru investiţiile în proiecte de energie regenerabilă

25

1,053 Cititori

loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *