regionala-cfr_cluj

Secția CF Apahida – Dej-Călători în reparații pentru ridicarea restricțiilor de viteză!

Regionala CF Cluj a demarat programul de reparații și consolidare a infrastructurii feroviare pe secția Apahida – Jucu – Gherla – Iclod pentru ridicarea restricțiilor de viteză, sursa de finanțare a programului fiind asigurată din surse proprii și de la bugetul de stat. Lucrările de reparații pe intervalul Cluj – Apahida au fost finalizate în luna aprilie, viteza maximă de circulație a trenurilor pe acest interval fiind de 120 km/h.

Lucrările de reparații și consolidare sunt executate în regie proprie cu personalul SRCF Cluj (în proporție de 85%) și cu firme specializate (în proporție de 15%) și au drept scop restabilirea vitezei de circulație a trenurilor de călători la 100 km/h, lucrările fiind programate etapizat pe intervale de stații.

♦ Obiective – stadiul execuție

◘ Cluj – Apahida – lucrări finalizate

◘ Apahida – Jucu – Bonțida, fir I (km 0+727-16+300)

Etapa I: lucrări de înlocuire a prinderii și a traverselor din lemn la capetele de poduri, completarea prismei de piatră spartă, buraj de întreținere, consolidarea trecerilor la nivel, prin montare de dale din beton – finalizată

Etapa a II-a: lucrări de sudură și înlocuirea prinderii indirecte K cu prindere modernă elastică SKL între Apahida și Jucu – pregătire lansare licitație

◘ Apahida – Jucu, fir II (km 0+727-8+483)

Citeste si:  Carta Albă a IMM-urilor din România, 2017

Etapa I – în execuție lucrări de înlocuire a sistemului clasic de prindere șină-traversă cu sistem de prindere elastică KS SKL 24 – termen de finalizare august 2017

Etapa II – lucrări de sudură aluminotermică pentru refacerea căii fără joante – termen de finalizare septembrie 2017

◘ Stația Gherla

Etapa I – liniile 4 și 5 – s-au finalizat lucrările de refacere a prismei de patră spartă, de înlocuire a suprastructurii liniei I cu șină tip 49 pe traverse din beton, în execuție lucrări de reparații la peron, prin montare dale de beton

Etapa a II-a – lucrări la liniile 1, 2 și 3 – termen de finalizare octombrie 2017

◘ Gherla – Iclod, fir I – lucrări de înlocuire traverse din lemn, buraje de întreținere și completarea prismei de piatră spartă – în pregătire șantier de lucru, termen de finalizare octombrie 2017

◘ Iclod – Dej-Călătorisemestrul I 2018

♦ Scop

◘ creșterea gradului de siguranță și a vitezei de circulație de la 50 km/h la 100 km/h, reducerea costurilor de operare și de întreținere a infrastructurii feroviare

Citeste si:  ANL a recepţionat 24 de locuinţe pentru tineri în Roșiorii de Vede

♦ Perioadă de execuție

◘ iulie – octombrie 2017

♦ Executant

◘ Sucursala Regionala CF Cluj – Secția L7 Dej și SRLU Dej

◘ Firme specializate

În perioada de execuție a lucrărilor de reparații și consolidare, circulația trenurilor pe secția Apahida – Jucu – Gherla – Iclod se desfășoară alternativ pe câte un fir de circulație unde sunt deschise șantierele de lucru.

1,054 Cititori

loading...
  • Share on Tumblr

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *