BCR susține echipa olimpică a României alături de Cohn & Jansen JWT

BCR susține echipa olimpică a României alături de Cohn & Jansen JWT

BCR își continuă platforma de susținere a oamenilor cu încredere din România prin lansarea parteneriatului cu Comitetul Olimpicși Sportiv Român. Prin acest parteneriat, BCR se angajează să susțină o investiție care depășește jumătate de milion de euro, atât prin aport financiar direct, cât și prin proiecte comune de dezvoltare.

“Ca leader, misiunea BCR este o Românie încrezătoare în ea și în forțele ei, așa că parteneriatul cu COSR a venit ca un pas firesc în această direcție. Astăzi, mai mult ca niciodată, sportul românesc trece prin momente deloc ușoare, și noi, românii, odată cu el. Ca să le depășim, e nevoie de pregătire, educație și investiții în viitor. De aici și decizia implicării noastre în susținerea viitorilor campioni” a declarat Ionuț Stanimir, Director Executiv Marketing & Comunicare.

Parteneriatul cu COSR stă în centrul noi campanii de comunicare BCR “Încrederea dă încredere”, cu execuții în TV, online și OOH și îi are ca protagoniști pe Mihai și Vlad Covaliu – tată și fiu – unul campion olimpic, celălalt campion național la doar 11 ani.

Citeste si:  7 idei de amenajare grădini, terase sau parcuri în care sa te relaxezi

“Am ales să vorbim despre transferul de încredere dintre generații nu doar pentru că este emoționant, ci și pentru că este adevărat într-un sens mult mai larg. Sportul a avut întotdeauna puterea de a-i inspira pe români să aibă încredere că pot depăși orice obstacol și această perspectivă este foarte importantă pentru BCR astăzi.” a spus Laura Andrei Mihăilă, Director MarketingBCR.

Filmat chiar la baza olimpică de la Izvorani, spotul TV reconstituie finala istorică de la Sidney în care Mihai Covaliu, încrezător în forțele proprii, a câștigat, spre uimirea tuturor, prima medalie de aur pentru sabia românească, moment ce reverberează ani mai târziu atunci când Vlad, fiul său, câștigă primul titlu de campion național la sabie, la doar 11 ani.

“Am fost foarte bucuroși când, în căutările noastre prin arhiva impresionantă de realizări ale sportivilor olimpici români, am descoperit povestea surprinzătoare și emoționantă a celor doi eroi ai campaniei. Ne-am bucurat, de asemenea, că dintre probele olimpice am putut scoate în față scrima, un sport extrem de elegant, pe nedrept ignorat de-a lungul anilor de campaniile publicitare.” a declarat Alex Negoescu, Creative Director Cohn&Jansen JWT.

Citeste si:  Horaţiu și Bogdan Mălăele cuceresc publicul din România cu noul spectacol plin de umor:

Echipa BCR

IonuțStanimir – Director Executiv Marketing &Comunicare.

Laura Andrei – Director Marketing

Anca Luca – Ofițer Marketing Senior

Cornelia Pleșoianu–  Șef Department BTL

CristianPîrvu – Specialist Online

EchipaCohn & Jansen JWT

Andrei Cohn – Managing Partner & Creative Director

Alex Negoescu – Creative Director

Diana Caracota – Strategic Planner

Felicia Stoica – Copywriter

Claudia Pascu – Art Director

Miriam Ivanescu – Account Director

Ruxandra Popescu – Account Manager

Arina Stoenica – Account Director

Oana McGinley – Account Manager

IlincaDumitrescu – AV Producer

Virgil Ghelmeci, Gabriela Gheorghe – DTP

Vlad Păun – CTO

Andrei Duțulescu – Online Project Manager

Alex Dumitrescu – Senior Web developer

IonuțNecula – Senior Web developer

Cristina Bara – Web developer

Lucian Sora – Web designer

Casa de producție: Family Film

Regizor: MauriChifflet

530 total views, 0 views today

loading...

Citeste si:

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *