CSR Overview 2017: puterea de a înțelege importanța implicării în societate și de a acționa după un plan strategic, pentru un viitor mai bun

CSR Overview 2017: puterea de a înțelege importanța implicării în societate și de a acționa după un plan strategic, pentru un viitor mai bun

BusinessMark anunță organizarea evenimentului CSR Overview, ce va avea loc pe 6 decembrie la Hotel InterContinental, București. Conferința reunește specialiști din companii și reprezentanți din mediul ONG, care vor discuta despre importanța integrării CSR-ului în strategia de business, parteneriatul public-privat, sustenabilitate și vor oferi soluții pentru problemele sociale și de mediu.

Tematica din cadrul conferinței cuprinde mai multe subiecte de interes: conceptul de sustenabilitate și modul în care acesta se reflectă la nivel de business strategy, importanța unei comunicări corporate sustenabile și principii de dezvoltare durabilă care conduc la schimbarea modelelor de business, sustenabilitatea și efectele asupra viziunii de marketing, CSR-ul ca abordare la nivel de board, CSR și employer branding, raportarea non-financiară, cum a influențat obligativitatea raportării activitățile companiilor în 2017, cum alegem cele mai potrivite cauze pentru a produce rezultate benefice în cadrul companiilor noastre, importanța parteneriatelor strategice, antreprenoriatul social – modele de business și impactul asupra comunității și asupra mediului de afaceri.

Citeste si:  “Tax & Finance Forum” Timișoara: Experții români analizează impactul ultimelor modificări fiscale asupra mediului de business

„Ne face plăcere să dedicăm o zi responsabilității sociale din România, un subiect care ne preocupă și ne dă încredere că noi, reprezentanții mediului privat împreună cu mediul public și ONG, putem face pași importanți pentru o lume mai bună. Din 2013, îi invităm la dialog și acțiune pe toți cei care cred că viitorul aparține gândirii sustenabile, iar CSR-ul înseamnă o prioritate strategică pentru companiile mici și mari.”, a declarat Andreea Drăgan – Managing Partner, BusinessMark

Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii invitați:

  • MIRCEA ILIE – Sustainability Leader, IKEA
  • DANA DOBRESCU – Manager de Comunicare, UNILEVER USCE
  • SIMONA CAMBURU – Coordonator Proiecte, Plantăm fapte bune în România
  • OANA CIOBANU – HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
  • CRISTINA BĂLAN – Managing Partner, CSR BootIQ
  • SILVIA TEODORESCU – Senior Communicator CSR for Policolor; Senior Partner, Zaga Brand
  • ADRIANA PREDA – Director Executiv, Asociația The Social Incubator

Conferința se adresează specialiștilor în: sustenabilitate, responsabilitate socială corporatistă, Public Affairs, HR & Occupational Health and Safety, comunicare și PR, Marketing & Managementul Riscului, mediu și dezvoltare durabilă, precum și antreprenorilor, directorilor generali, middle și top managerilor.

Citeste si:  Game changers. A conference for Project Managers today: ce spun specialiștii despre un domeniu aflat într-o continuă schimbare

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul “CSR Overview” este organizat de BusinessMark alături de: UP România, Wonder Little Land, Atelier Cortez, AVIS, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria – România, Asociația The Social Incubator, Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, IQads, SMARK, Social Responsibility Magazine, CSRmedia, Știri ONG, România Pozitivă, AngajatorulMeu.ro, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, PortalManagement, MTCmagazin, Startups.ro, Gazetadeștiri, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

655 total views, 0 views today

loading...

Citeste si:

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *