Clubul Întreprinzătorului Român oferă IMM-urilor consultanţă de afaceri gratuită

0
 
Vizibil orientată spre câştigarea unui segment important al pieţei serviciilor bancare – IMM-urile -, Banca Transilvania a lansat Clubul Întreprinzătorului Român, prin care îşi propune să ofere micilor întreprinzători, gratuit, training şi consultanţă de afaceri, dar mai ales sprijin în vederea accesării fondurilor structurale europene. Calitatea de membru al Clubului Întreprinzătorului Român o poate dobândi orice întreprinzător, indiferent de unitatea bancară cu care lucrează.
 
BTClub îşi doreşte să devină un „network”, un club de afaceri, cadru de întâlnire şi de stabilire de contacte între micii întreprinzători. „Cei peste 100.000 de clienţi ai noştri din rândul IMM-urilor ne-au spus că în afară de credite, produse rapide şi alte servicii bancare au nevoie de consultanţă, de educare (training), de îndrumare pentru a şti cum să acceseze fonduri europene. Acesta este motivul pentru care am lansat noul concept de club al întreprinzătorilor, care reprezintă de fapt al 7-lea produs al Băncii Transilvania din seria de produse destinate IMM-urilor”, a declarat cu ocazia inaugurării clubului domnul Robert C. Rekkers, director general al Băncii Transilvania.
 
Aderarea aduce oportunităţi importante pentru România şi pentru micii întreprinzători. Este de aşteptat ca fondurile structurale destinate IMM-urilor să depăşească un milliard de euro în perioada 2007-20013, în vederea sprijinirii micilor întreprinzători pentru crearea de noi locuri de muncă şi pentru dezvoltarea afacerilor.
 
În acest context, pare destul de inspirată ideea înfiinţării unui club care să fie un cadru de întâlnire a IMM-urilor şi care să asigure agenţilor economici posibilitatea de a beneficia de traininguri, de a învăţa cum să realizeze un business-plan şi de a obţine informaţiile necesare accesului la fondurile europene.
 
„Clubul Întreprinzătorului Român va oferi posibilităţi de networking, ceea ce constituie cheia unui succes real pentru IMM-uri. Nu lipsa de informaţii este problema. A avea acces rapid la informaţii corecte e important şi clubul va oferi acest instrument”, a precizat directorul pentru România a Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), doamna Hildegard Gaceck,  membru fondator al Clubului.

O nouă abordare: investiţia pe termen lung

Directorul executiv al Băncii Transilvania, domnul Andrei Dudoiu, a ţinut să menţioneze noua abordare a băncii în privinţa ultimelor două produse destinate IMM-urilor, din seria celor şapte lansate până în prezent.

 
„Începând cu al şaselea produs, abonamentul bancar pentru IMM-uri, am conceput o nouă abordare în relaţia cu clienţii, care reprezintă o investiţie pe termen lung. La fel ca abonamentul bancar, prin care banca subvenţionează o parte din costurile pe care le are un IMM cu operaţiunile bancare, şi Clubul Întreprinzătorului Român este o investiţie a noastră pe termen lung, din care nu avem câştig imediat”, a precizat domnul Dudoiu.
 
Acesta a adăugat că se aşteaptă ca, în acest an, Clubul să adune 4.000 de membri, iar alţi 20.000 de membri să se alăture anul viitor. „Orice întreprinzător, client al oricărei bănci, poate deveni gratuit membru al clubului, accesând site-ul www.btclub.ro sau prezentându-se la oricare din unităţile Băncii Transilvania. În calitate de membru, reprezentanţii IMM-urilor pot participa la traininguri susţinute de firme de consultanţă, precum şi de reprezentanţi ai băncii. Până la sfârşitul anului sunt programate 40 de traininguri şi alte 60 de evenimente susţinute de specialişti ai băncii în marile oraşe din ţară”, a explicat doamna Cristina Petruţ, secretar general al Clubului Întreprinzătorului Român Banca Transilvania.
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.