„Parcul Ţiriac Auto” evenimentul automobilistic al toamnei

In this autumn core, Tester – Casa Auto Iasi presented. October 19-22. „Tiriac Auto Park”, an event attended by all twelve car brands belonging to the group: Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda, Hyundai and Volvo.
The twelve brands, including the newcomers in the group, Dodge and Volvo, have been presented in a special setting, the latest technologies, the most luxurious appearances and the latest generation of cars being admired in a promenades through a lush vegetation décor.
More than 60 models of the mentioned brands, which include the novelties of 2006, were exhibited within the Park.
For the first time in the Iasi auto market, the new Mercedes-Benz models were introduced: S-class – the road opener, the ML Class a luxury SUV and the R-Class – a car that emphasizes the three D: design, dimensions and dynamism. The completely new Mercedes-Class GL is ready to enter the market, opening up a new class of off-road superlux (https://tbimauritius.com).
Designed as an ordinary car, the GL-Klasse can offer the luxury of a limousine on-road, combined with the incontestable off-road skills. Also, Mercedes-Benz presented in Iasi the new generation of Class E, which represents the materialization of the concept of a Mercedes-Benz car. For over 60 years, Class E is the synonym for comfort, safety and elegance, with the new generation continuing this tradition. Class A, the safest car in its class, is also present alongside the Mercedes-Benz limousine range.
The new Mercedes-Benz Sprinter was presented to the Iasi on this occasion. After 11 years and more than a million units sold since its market launch, the leader in the 3.5 tonne segment, the Mercedes-Benz Sprinter now has a new generation. The new Sprinter opens up a new era with a design that combines emotional and rational aspects and is also a perfect combination of design and functionality.
We can not just talk about a new Sprinter, as there are about a thousand different versions available for this vehicle, combining numerous wheelbase variations, length, height, masses (between 3 and 5 tons), types of bodywork, motors and transmissions. The list of standard features is also a benchmark in this class.
Smart introduced ForTwo – the first revolutionary concept of the German manufacturer. With just 2.5 m in length, this car is a unique blend of functionality, innovation and driving pleasure.
Chrysler has come to meet the desires of those who love both luxury and high-performance. The Chrysler 300C – the most award-winning car in history – and Chrysler Sebring – a true work of art – brought added elegance to the stand. Along with these, Jeep Grand Cherokee and Jeep Wrangler wore those passionate off-road.
O premieră în Iaşi a constituit-o prezenţa mărcii Dodge într-o manifestare expoziţională, marcă ce a intrat de curând în portofoliul de vânzări al Grupului Tester – Casa Auto. Îndrăzneţ, puternic, emoţional… şi funcţional, Dodge Caliber se anunţă drept un adversar redutabil pentru multe autoturisme din aceeaşi clasă, în condiţiile în care confortul oferit atât conducătorului auto, cât şi pasagerilor, este o garanţie pentru drumurile lungi ale vacanţelor.
Mitsubishi a prezentat două dintre modelele lansate recent în România: sportivul Colt Cabrio proiectat de celebrul designer Pinifarina şi Lancer Evo IX – vârful de lance al gamei Mitsubishi. De asemenea, a putut fi admirat şi pus la încercare Noul L200, un pick-up mult mai compact, mai sofisticat din punct de vedere tehnic şi mult mai prietenos.
Mitsubishi Pajero, cu unsprezece victorii în raliul Dakar, a adus ieşenilor spiritul de aventură. Interacţiunea dintre experienţa din cursele de cross-country şi cunoştinţele tehnologice fac din modelul Pajero de stradă singura maşina cu pedigree competiţional de pe piaţă.
Cu peste 50 de ani de experienţă, Land Rover este un lider ce şi-a demonstrat capacităţile pe terenuri accidentate sau în zone neospitaliere. Fiind la fel de confortabil şi pe drumurile de oraş, Land Rover reprezintă o combinaţie perfectă între putere şi stil, robusteţe şi fiabilitate, performanţe 4×4 şi durabilitate. Autenticitatea, aventura, puterea şi supremaţia sunt valorile Land Rover ce au atras statutul mărcii de cel mai bun 4×4. La Iaşi, Land Rover a prezentat modelele Freelander, Range Rover Sport, Defender şi Discovery 3.
Jaguar captează exact ceea ce înseamnă sportivitate, lux şi capabilităţi desăvârşite. Jaguar este mândru să dezvăluie Noul XK – o combinaţie novatoare de tehnologie avansată, putere superioară, design dramatic şi lux adevărat. În lumina reflectoarelor au strălucit şi celelalte modele Jaguar.
În standul Ford au fost prezente două dintre cele mai bine vândute modele Ford de categorie mică, Ford Fiesta şi Ford Fusion. Ford s-a prezentat şi cu Noul S-Max, care inaugurează un nou segment de piaţă, aducând o combinaţie unică între o maşină sport şi una multifuncţională.
S-Max este prima expresie a noii orientări în design existentă în cadrul Ford, design-ul „kinetic”, care mizează pe linii dinamice şi forţa sugestiei unei mişcări continue. Noul Ford Galaxy completează gama Ford şi aduce un plus de rafinament şi confort la cele mai înalte standarde. Modelele Ford Focus şi Ford Mondeo, alături de întreaga gamă de autoturisme Ford, beneficiază de condiţii speciale de finanţare şi o garanţie de 4 ani fără limită de kilometri.
Gama autoutilitarelor Ford a fost reprezentată de cel mai bine vândut Van la nivel european şi lider de piaţă pe acest segment în România: noul Ford Transit încorporează modificări semnificative, pentru a le oferi utilizatorilor un nivel mai ridicat de confort, o experienţă superioară la volan, un design modern şi elegant, opţiuni mai largi în ceea ce priveşte motoarele, precum şi echipamentele şi opţiunile de caroserie.
Noul Transit prezintă şase motoare diesel, toate sunt complet noi şi folosesc tehnologia cu rampă comună. În materie de dinamică, inginerii Ford s-au asigurat că Noul Transit este la fel de uşor de manevrat şi plăcut de condus ca un autoturism.
A devenit un obicei ca Mazda RX8 să câştige titlul de „Cel mai bun coupe” în topul stabilit de britanici, această performanţă fiind realizată a treia oară consecutiv. Vizitatorii „Parcului Ţiriac Auto” au putut-o admira alături de celelalte modele Mazda.
Evoluţia spectaculoasă a mărcii Hyundai, apărută în urmă cu 37 de ani şi comercializată în 190 de ţări, nu se dezminte nici în România, vânzările acestor automobile crescând în ultimul an cu 40%. Prin designul modern, fiabilitatea şi dotarea standard foarte complexă, automobilele Hyundai vin în întâmpinarea oricăror dorinţe ale cumpărătorului. Grija producătorului coreean faţă de posesorul unui Hyundai se regăseşte în fiecare detaliu de construcţie şi design.
Pe lângă binecunoscutele modele Getz, Accent şi Sonata, Hyundai a prezentat, pentru prima oară în cadrul unei expoziţii la Iaşi, Hyundai Grandeur – un vehicul complet nou, afişând o eleganţă „europeană” de ultimă oră, precum şi Hyundai Coupe – maşina care te conduce spre libertate. La acestea s-au adăugat Noul Santa Fe, „cel mai SUV 4X4” din 2006, alături de Hyundai Tucson, cel mai bine vândut autoturism de teren din România în 2006.
Siguranţă, calitate şi respect pentru mediul înconjurător – aceste valori definesc tot ceea a însemnat, înseamnă şi va însemna Volvo. La Iaşi, vorbele au fost susţinute de argumente puternice, cum sunt nou lansatele S80 şi C70. Şi celelalte modele Volvo au venit să satisfacă şi cele mai exigente dorinţe: provocatorul S40, modernul S60 şi stilatul XC90.
All twelve brands featured special offers and models that could be tested in test-drive sessions. Alongside the models exhibited, the „Tiriac Auto Park” and leasing, insurance and auto accessories were also present. Partner offers have come to support customers to provide them with complete services and conditions that suit everybody’s requirements.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.