Primăria Piatra Neamţ câştigă peste 23.000 de euro din contractele de publicitate stradală

0
 
Anual, Primăria Piatra Neamţ încasează circa 23.000 de euro din contractele de publicitate stradală, sumă care se întoarce tot "în stradă", pe filiera finanţării proiectelor de investiţii ale municipalităţii. Această valoare, conform reprezentanţilor Primăriei, acoperă doar costul pieselor de mobilier stradal pe care municipalitatea vrea să le amplaseze în oraş în acest an. Anul trecut, la bugetul local s-au virat 16.088 euro şi 8.650 RON din activitatea de publicitate stradală, iar estimările pentru acest an indică încasări de 19.688 de euro şi aceeaşi sumă în lei.
 
Agenţiile de publicitate "cotizează" cu peste 16.000 de euro
 
Primăria are, în prezent, în derulare cinci contracte de asociere, pentru 45 de amplasamente de panouri publicitare, cărora li se adaugă alte 20 de contracte de închiriere teren pentru montarea a douăzeci de panouri cu reclame. Unul dintre contractele de asociere este semnat de municipalitate cu SC "Multireclamă" SRL Cluj, încă din luna iunie 2000, iar pentru cele cinci amplasamente bugetul local primeşte 3.000 de euro. Asocierea cu SC "Romanian Billboard Network" SA, datată tot în iunie 2000, aduce municipalităţii 1.838 de euro pentru şapte panouri publicitare.
 
"Ultravizion" SRL plăteşte, anual, 3.600 de euro pentru 9 amplasamente, încă din ianuarie 2002. "News Outdoor România" achită la rândul ei 3.600 de euro pentru opt amplasamente, în baza asocierii din februarie 1998. În acelaşi an, "Euromedia Group" SA a încheiat un contract pentru 9 amplasamente, acesta aducând la bugetul local 4.050 euro. Compania a mai încheiat un contract la începutul acestui an, pentru şapte amplasamente de panouri publicitare, pentru care va vira la bugetul local suma de 3.150 de euro.
 
Cine mai umple "punga" Primăriei pentru publicitatea stradală?
 
Începuturile închirierii domeniului public pentru amplasarea de panouri publicitare în municipiul Piatra  Neamţ s-au consemnat în 1997, când "Altex Impex" SRL a contractat 4 amplasamente, pentru care a plătit 1.000 RON. În vara aceluiaşi an, "Automoldova" SA a închiriat un singur amplasament, pentru 300 RON, firma mărindu-şi vizibilitatea în august 2004, când a mai contractat două amplasamente, pentru care plăteşte 960 RON. "Compania Naţională Loteria Română" este clientul Primăriei Piatra Neamţ din septembrie 1998, când a închiriat suprafaţa aferentă amplasării unui afiş stradal pentru care plăteşte 98 RON.
 
Printre alţi contractanţi se numără "Feromet M" SRL, care a contractat  în 1998 trei amplasamente pentru suma de 506 RON, SC "Uniservice Grăitaru" SRL achită din februarie 1999 suma de 166 RON pentru un panou publicitar, SC "Elite Publicis Serv" SRL varsă 2.400 RON la buget, în contul chiriei pentru cele cinci amplasamente pe care le are închiriate pe domeniul public din mai 2004.
 
Acestor amplasamente li se mai adaugă cele două cuburi publicitare din municipiu, care aparţin firmei "Media Cub" SRL, şi pentru care societatea plăteşte 2.400 RON (pentru un contract încheiat în noiembrie 2005) şi 820 RON, pentru cel de-al doilea amplasament, contractat în septembrie 2006.
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.