Staţiunile montane sucevene vor organiza festivaluri în fiecare anotimp

0
 
Fiecare staţiune montană suceveană îşi va crea propriul brand turistic, a anunţat primarul municipiului Câmpulung Moldovenesc, Gabriel Constantin Şerban. Astfel, staţiunile nu vor mai organiza manifestări turistice de anvergură similare în aceeaşi perioadă a anului, pentru ca astfel de evenimente să nu se suprapună.
 
Ca efect al acestei decizii, municipiul Câmpulung Moldovenesc a renunţat să mai organizeze Serbările Zăpezii, în condiţiile în care acest eveniment este un brand recunoscut al municipiului Vatra Dornei. Ca atare, în perioada iernii, în Vatra Dornei vor fi organizate "Serbările Iernii", manifestare care se va derula pe parcursul a opt săptămâni şi va cuprinde diverse concerte şi concursuri legate de sporturile de iarnă, iar în Câmpulung Moldovenesc va avea loc, la începutul lunii martie, "Festivalul Primăverii", în acest an desfăşurându-se prima ediţie a evenimentului.
 
La sfârşitul lunii august-începutul lunii septembrie, tot la Câmpulung Moldovenesc va fi organizat "Festivalul Toamnei", care va cuprinde un festival al fermierilor şi unul al fructelor pădurii. În luna iunie, în staţiunea Gura Humorului se va organiza un festival al oraşului, cu diverse manifestări cu caracter naţional, cum ar fi "Umor la Gura Humorului".
 
Acest sistem va permite ca staţiunile din zona montană a judeţului Suceava să aibă manifestări care să atragă turiştii pe parcursul întregului an. "Până acum, ne aflam într-o falsă competiţie, fiecare dorind să atragă în zona sa turişti în perioadele de sezon, dar am considerat că în Bucovina nu există perioade de extrasezon şi, în aceste condiţii, trebuie ca fiecare staţiune să fie complementară celeilalte în tot decursul anului", a declarat primarul Şerban.
 
În opinia sa, cele trei staţiuni montane sucevene trebuie să-şi creeze brand-uri legate de aceste festivaluri, care, împreună, să constituie o parte a brand-ului Bucovina. "Bucovina nu înseamnă doar mănăstiri, ci şi turism montan, turism de recreere sau turism de wellness. Încercăm acum şi suntem pe un trend ascendent în ceea ce priveşte turismul de afaceri, multe firme mari sau asociaţii profesionale organizând în zonă întâlniri de afaceri, conferinţe şi congrese", a mai afirmat primarul municipiului Câmpulung Moldovenesc.
 
El nu a omis nici faptul că pentru atragerea turiştilor în zonă trebuie finalizate proiectele iniţiate de refacere a infrastructurii şi de reabilitare a reţelelor de utilităţi. În acest context, un proiect important care trebuie finalizat este considerat cel de alimentare cu gaze naturale a municipiilor Câmpulung Moldovenesc şi Vatra Dornei.
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.