Competiţie pe piaţa auto românească pentru preţul de 10.000 de euro

0
 
Pragul de 10.000 de euro pentru un autoturism cu dotări standard este urmărit cu interes atât de producători, cât şi de cumpărători.
 
Autoturismul autohton Dacia Logan, "maşina de 5.000 de euro", cum a fost anunţată, pleacă de la 6.400 de euro şi poate ajunge la peste 10.800 de euro, în funcţie de model, motorizare şi dotări. Spre deosebire de producătorul francez de la Mioveni, mărcile occidentale au urmat un traseu invers: preţurile au fost ajustate, pentru a intra în competiţie cu Dacia Logan, încercând să atace limita de 10.000 de euro.
 
Astfel, Volkswagen propune în România modelul "Polo Happy", la 10.248,28 euro (TVA inclus), motorizare de 1,2 l, respectiv de 11.518 euro, motorizare de 1,4 l. O altă propunere a producătorului german spre limita de 10.000 de euro este modelul "Polo Trendline" (1,2 l) la 10.363,71 euro.
 
Opel oferă, conform www.opelgtt.ro, trei modele "Agila" (8.760-11.410 euro), trei modele "Corsa", în opt versiuni (9.380-11.650 euro), un model "Meriva" – 1,4 16 V (11.920 euro) şi un model "Astra Classic II" 1,4 16 V (11.470 euro).
 
Gama autoturismelor Peugeot în România, la categoria de preţ în jurul a 10.000 de euro, începe cu modelul 107 One (1,0 l), la 8.267 euro (TVA inclus), model cu trei uşi, respectiv 8.546 euro, cu 5 uşi. În zona pragului de 10.000 de euro, producătorul francez mai vine cu Sedan (1,3 l), la 11.174 euro, Starline – 11.564 euro, Urban -11.624 euro, XR (combi) – 11.281 euro.
 
Un alt producător francez, Citroen, propune 12 variante ale modelului C1, cu motorizări de 1,0 şi 1,4 l, la preţuri între 7.895 şi 10.068 euro (TVA inclus). Conform www.ats.ro, modelul C2 are şi el nouă variante, cu preţuri între 9.972 şi 11.251 euro. În momentul documentării noastre, dealerul auto derula promoţii la zeci de modele.
 
Astfel se explică apariţia modelului C4 berlină la 11.723 euro sau a lui Berlingo First Combi – 11.245 euro. Al treilea producător francez, Renault, propune, conform www.renault.ro, modelele Clio 1,2, 16 V, la 10.451 euro, cu versiunea pe motorină (11.700 euro), Symbol (între 8.649 şi 11.550 euro – benzină, motorină), Kangoo 1,2 l, 16 V (11.603 euro).
 
Ford atacă şi el pragul de 10.000 de euro cu modelele "Ka" (trei uşi), de la 9.389,1 euro, "Fiesta" – 9.561,65 euro, "Fusion" – 11.209,8 euro. Skoda are, conform www.skoda.ro, şase versiuni "Noua Fabia", 1,2 l, între 9.671,13 euro şi 11.397,82 euro, trei versiuni "Noua Fabia Combi" (10.326-11.642 euro) şi trei versiuni "Fabia Sedan" (9.599-11.904 euro).
 
Fiat are o gamă bogată de modele în zona de preţ 10.000 de euro: "Linea" – la 11.174 şi 11.968 euro, în funcţie de nivelul de echipare, "Grande Punto" 1,2 l – 11.332 euro (versiunea cu cinci uşi), celebrul model 500, cu o motorizare de 1,2 l – 11.500 euro, "Albea" – între 8.469 şi 9.922 euro, cu trei versiuni la motorizarea de 1,4 l, "Punto Classic" – 10.353 euro. Modelul "Panda" are cinci versiuni, cu preţuri între 7.729 şi 10.656 euro, în funcţie de motorizare şi de dotări.
 
Mazda are trei versiuni ale Mazda 2, 1,3 l, la preţuri cuprinse între 9.990 şi 11.490 euro. Suzuki prezintă modelul "Swift", cu preţuri începând de la 9.850 euro (sursă: www.suzuki-romania.ro). "Hyundai Accent", «superdotat» – conform www.hyundai-motor.ro, este la un preţ promoţional de 11.412,1 euro. Alte modele de la acest producător: "Getz" (de la 8.794,1 euro, până la 11.055 euro), GL MT, cu patru versiuni (între 7961,1 şi 9.210,6 euro).
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.