Ferrari vrea să vândă 40-50 de maşini pe an în România

0
 
Ferrari intenţionează să ajungă pe piaţa românească în următorii 3-4 ani la un volum de vânzări de 40-50 de maşini pe an, a declarat, la Bucureşti, preşedintele Ferrari S.p.A., Luca di Montezemolo, la deschiderea oficială a reprezentanţei Ferrari în România.
 
"Strategia noastră este să vindem mai puţine maşini decât cererea, pentru că maşina trebuie să fie dorită", a spus preşedintele companiei Ferrari.
 
El a precizat că, până în prezent, reprezentanţa a livrat 10 maşini în România şi a primit alte 30 de comenzi. Perioada de livrare este de circa 16-18 luni.
 
Potrivit lui Montezemolo, şi în România va fi implementat modelul Ferrari de comercializare, bazat pe două principii – atenţia deosebită pentru clienţii mărcii şi "nu vindem maşini, ci vise".
 
Oficialul italian a mai spus că România a fost aleasă pentru deschiderea unei reprezentanţe din trei motive – prezenţa tot mai crescută a pasionaţilor din România pe site-ul companiei în ultimii 2-3 ani, relaţiile deosebite dintre Italia şi România, dovedită şi de prezenţa firmelor italiene, incomparabilă cu alte state, şi potenţialul ridicat al României.
 
Preţul unui automobil Ferrari, care rivalizează cu cele mai exclusiviste modele din lume, precum Bugatti sau Lamborghini, variază între 110.000 euro şi 1,5 milioane euro.
 
Importatorul Ferrari în România este compania "Forza Rossa", care a deschis oficial pe 6 mai, marţi, la Otopeni, în apropierea aeroportului "Henri Coandă", primul showroom Ferrari din România. Complexul, cu o suprafaţă de 2.800 mp, cuprinde un showroom, o unitate service, un magazin de accesorii Ferrari Store şi un club al proprietarilor mărcii de lux.
 
"Forza Rossa" a fost înfiinţată în aprilie 2007 şi este deţinută de Ion Bazac, cu 47,5% din acţiuni, Camelia Bazac – 5% şi Cefin Holding – 47,5%.
 
Potrivit lui Montezemolo, Ferrari a vândut anul trecut 6.400 maşini în întreaga lume. În SUA, compania vinde anual 1.600 maşini, dar piaţa cea mai dinamică a devenit China, unde Ferrari a ajuns la vânzări anuale de 200 de unităţi, faţă de numai cinci în urmă cu trei ani.
 
De altfel, creşterea volumului de vânzări al exclusivistei mărci italiene se datorează în ultima perioadă în principal pieţelor emergente, pe pieţele mature – SUA, Italia, Anglia, Germania – volumul livrărilor menţinându-se constant.
 
La Bucureşti, Montezomolo a infirmat speculaţiile din presă despre faptul că Ferrari ar intenţiona să producă SUV-uri sau maşini cu patru uşi, deoarece astfel s-ar pierde din caracterul sportiv exclusivist al mărcii. Totodată, el a menţionat că Ferrari va prezenta în această toamnă la salonul auto de la Paris noul model Ferrari Dino, cu 8 cilindri.
 
Preţul pentru modelele Ferrari încep, pe pieţele internaţionale, de la circa 110.000 de euro pentru versiunile cu echipare de bază F430 şi pot ajunge la 1,5 milioane de euro, pentru vârful de gamă, FXX. Modelele echipate cu motoare cu 8 cilindri în V, cu puteri la 490 CP, au preţuri cuprinse între 168.000 de dolari (110.000 euro), pentru modelul F430 şi ajung la 230.000 de dolari (150.000 euro) pentru F 430 Scuderia.
 
Automobilele cu motoare în 12 cilindri au preţuri începând de la 250.000 dolari (162.000 euro) pentru versiunea de intrare în gamă a modelului 612 Scaglietti şi ajunge la peste 1,5 milioane de euro pentru modelul FXX. Modelul 599 GTB Fiorano poate fi cumpărat la un preţ începând de la 260.000 de dolari (168.000 euro).
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.