Cum îşi doresc femeile de afaceri să arate o cameră de hotel?

1
Conform unui studiu realizat de "Koeln International School of Design", hotelurile din întreaga lume fac din ce în ce mai greu faţă pretenţiilor feminine, recurgând la soluţii şi idei ingenioase pentru a nu pierde o clientelă ceva mai sofisticată, însă cu "mână largă".
 
Reprezentantele sexului frumos au alte aşteptări de la camera de hotel decât bărbaţii, dorind să nu le lipsească umeraşele pentru rochii şi articolele cosmetice de calitate, scrie revista germană "Die Welt". Proprietarii inteligenţi de hoteluri ţin cont de aceste tabieturi ale femeilor şi fac unele retuşuri minore în spaţiile de cazare şi relaxare, care însă aduc un zâmbet pe chipul clientelor.
 
 
Seturi de machiaj, băi cu levănţică şi suporturi pentru epilare
 
Hotelurile "W" din New York, spre exemplu, pun la dispoziţia clientelor un "emergency kit" (set de urgenţă), care conţine tot ceea ce o femeie are nevoie pentru a-şi salva seara, de la glos de buze şi până la fard de ochi, mascara sau parfum.
 
Complexul "Maia Luxury Resort&Spa" din insulele Seychelles oferă clientelor aşa numitul "beauty fridge" (frigiderul cosmetic), în care se găsesc creme şi instrumente de machiaj, fiecare din cele 30 de vile ale complexului fiind dotată cu o terasă cu cadă de baie, în care te poţi îmbăia cu esenţe de levănţică, muşcată şi santal, în timp ce priveşti la apele Oceanului Indian.
 
Hotelul "Grand Hyatt Berlin" oferă clientelor gravide cursuri de yoga iar la restaurantul Vox din Berlin doamnele îşi pot aşeza gentuţa pe un scăunel special. Hotelul "Mintrops Stadt Margarethenhoehe" din Essen (landul Nordrhein-Westfalen, Renania de Nord-Vestfalia) oferă oaspeţilor femei ciorapi chilot de rezervă iar la "Hilton" din Koeln se poate solicita un covoraş pentru yoga şi un DVD adecvat pentru cameră. Hotelul "Stobo Castle" din Peeblesshire (Scoţia) oferă un dineu comun pentru clientele care nu vor să mănânce singure, iar la "Abba Parque Hotel" din Bilbao (Spania-Ţara Bascilor) există un etaj exclusiv pentru femei.
 
Hotelurile grupului "Ritz-Carlton" posedă în cabina de duş nişte suporturi montate la colţuri, pe care clientele care se rad pe membrele inferioare îşi pot sprijini comod picioarele. La fel de practice sunt şi oglinzile încălzite, care nu se aburesc şi suporturile de inel din cristal.
 
 
Femeile de afaceri nu pot fi satisfăcute cu minibar şi servicii Pay TV
 
 
În cadrul studiului realizat de "Koeln International School of Design" au fost intervievate acele femei aflate foarte des în călătorie, mai ales că 25% din clienţii hotelurilor sunt femei. Din studiu a reieşit că serviciile obişnuite oferite de un hotel nu sunt suficiente pentru sexul frumos, femeile recurgând mai puţin la minibarul din cameră şi mai mult la room-service, în timp ce abia dacă folosesc serviciile Pay TV.
 
Uta Brandes, profesor la "Koeln International School of Design", care împreună cu studentele ei a realizat studiul intitulat "Femeile. Cum îşi doresc femeile de afaceri să arate hotelul", arăta că femeile consideră camera ca pe o fortăreaţă, ea având în plan chiar elaborarea unui ghid hotelier pentru femei şi solicitând un certificat european de calitate pentru hotelurile adaptate pentru femei.
 
Studiul arată că o cameră de hotel pentru femei trebuie să aibă miros proaspăt, să posede o suprafaţă de depozitare, umeraşe pentru rochii, fructe proaspete, o oglindă cosmetică, apă minerală şi produse cosmetice de calitate. Femeile visează să aibă la hotel oaze de wellness, camere fără mochetă, saltele nu prea moi şi prosoape mari. Femeile care călătoresc singure apreciază securitatea şi nu le plac culoarele întunecate şi goale sau garajele singuratice.
 
La hotelul "Hilton" din Londra s-a ţinut cont de acest lucru, fiind realizate culoare doar pentru femei. Pentru aceste servicii nu trebuie neapărat cheltuite milioane, fiind suficient să te limitezi în alegerea draperiilor, pernelor sau cuverturilor de zi la două culori şi la un singur model. "Grand Hotel" din Oslo a angajat de exemplu artişti şi arhitecţi care să creeze apartamente pentru femei, rezultatul fiind paturi uriaşe, covoraşe de yoga şi un meniu pentru room-service pe care găseşti nu doar hamburger, ci şi băuturi fitness şi fructe proaspete.
 
O obişnuinţă care trebuie neapărat schimbată este legată de aparatul de uscat părul. Ceea ce surprinde aici este faptul că multe hoteluri nu se gândesc deloc la oamenii cu părul lung şi dotează camerele de baie cu aparate de uscat părul de proastă calitate.
 
 
 
Citește și
1 Comentariu
  1. Cornelia Lupu spune

    Mi se pare corect sa aiba astfel de pretentii la bani lor pot sa-si permita aproape orice ce-si doresc ,sunt grozave ca stiu sa faca bani.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.