Piaţa produselor de panificaţie va creşte cu 30% pe an

0
 
Piaţa produselor de panificaţie va creşte cu aproximativ 30% pe an, iar în următorii trei ani aceasta s-ar putea dubla, ca valoare, a declarat directorul general al Real Hypermarket, Tjeerd Jegen.
 
"Piaţa de panificaţie din România are un potenţial foarte mare de creştere, deşi oamenii sunt momentan obişnuiţi cu franzela tradiţională. Această piaţă va creşte cu aproximativ 30% pe an în perioada următoare, astfel că, în următorii trei ani, ea se poate dubla, ca valoare", a afirmat Tjeerd Jegen.
 
De asemenea, directorul general Real a precizat că această creştere va fi susţinută de intrarea pe piaţă a unor produse noi. "În domeniul panificaţiei vor apărea noi sortimente, regăsite deja în alte pieţe", a spus acesta.
 
Creşterile estimate de reprezentantul Real vor avea loc pe fondul unei stabilizări a preţului pâinii. "Preţul pâinii se va stabiliza. Acesta nu va mai creşte" a adăugat Jegen.
 
Directorul Real Hypermarket a participat la inaugurarea "Centrului de Excelenţă brutar fără egal", de la Craiova, ce are ca scop şcolarizarea personalului propriu şi formarea acestuia în meseria de brutar, un proiect în care compania va investi, anual, două milioane de euro.
 
"Investiţia în Centrul de Excelenţă se ridică la două milioane de euro pe an. În domeniul panificaţiei se resimte o nevoie acută de personal. În acest sens am iniţiat acest centru, în care va fi pregătit personalul intern. Vor fi instruite 30 de persoane pe lună şi 400 de angajaţi pe an", a declarat Tjeerd Jegen.
 
Real Hypermarket a început demersurile necesare pentru certificarea Centrului de Excelenţă la nivel naţional.
 
"Dorim ca în viitor să putem instrui şi persoane care nu fac parte din reţeaua Real şi să le putem oferi certificate de atestare profesională", a precizat Jegen, adăugând că Real "a investit 500.000 de euro în echipamentele pentru sectorul de panificaţie din cadrul Real Hypermarket Craiova".
 
Reţeaua de hypermarketuri se va mări cu şapte magazine noi până la finalul anului 2008, iar investiţia pentru fiecare se ridică la 20-25 milioane de euro. Astfel, reţeaua va ajunge să numere 21 de magazine.
 
Până în prezent, real Hypermarket a investit 300 de milioane de euro în 15 magazine deschise în România.
 
Divizia Real face parte din grupul Metro, iar în Germania deţine peste 350 de hypermarketuri. În 2007, Real Hypermarket România a înregistrat vânzări de 367 de milioane de euro, de aproape patru ori mai mari decât în 2006.
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.