Citroen a lansat in România noua generatie a automobilului C5

0
 
Citroen România a lansat joi (4 septembrie 2008) pe piata autohtona versiunea berlina a noii generatii a automobilului de clasa medie superioara C5, care va fi disponibil din luna octombrie si in versiunea Tourer (break). Noul C5 in versiunea berlina este disponibil cu 4 niveluri de echipare – X, Confort, Dynamique si Exclusive, la preturi cuprinse intre 19.190 euro (cu TVA inclusa) pentru versiunea X, echipata cu motorul de 1,8i 16V 127 CP, si 32.300 euro (cu TVA inclusa), pentru versiunea Exclusive echipata cu motorul de 2,7HDi V6 208 CP si filtru de particule.
 
Citroen C5 Tourer va fi fi disponibil cu 3 niveluri de echipare – X, Confort si Exclusive, la preturi intre 21.800 euro (cu TVA), pentru versiunea X echipata cu motorul de 1,6HDi 110 CP s filtru de particule, si 29.100 euro (cu TVA), pentru versiunea Exclusive echipata cu motor de 2,0HDi 138 CP si filtru de particule. Dotarea standard include ABS, sistemul de control al stabilitatii (ESP), airbag-uri frontale si laterale, tip perdea pentru cap si pentru genunchii soferului, geamuri cu actionare electrica pentru toate usile, oglinzi reglabile electric si incalzite, aer conditionat cu reglare automata, radio CD si MP3.
 
Scaunul soferului este reglabil pe inaltime, iar volanul este reglabil pe inaltime si in profunzime. Dotarea standard a C5 mai include cotiera intre scaunele din fata, proiectoare de ceata si cruise control (sistem care permite mentinerea unei viteze constante, fara actionarea pedalei de acceleratie). Printre dotarile optionale se numara sistemul de avertizare la depasirea liniei continue, senzori de parcare fata si spate, trapa electrica, sistem de navigatie si un sistem audio mai performant.
 
Citroen C5 a obtinut 5 stele la testele de siguranta EuroNCAP. Printre concurentii modelului C5 figureaza Volkswagen Passat, Renault Laguna, Skoda Superb, Ford Mondeo, Mazda6, Toyota Avensis, Chevrolet Epica, Honda Accord, Hyundai Sonata, Kia Magentis, Opel Vectra, Pegeot 407 si Subaru Legacy.
 
Precedenta generatie a modelului C5 a fost lansata in România in octombrie 2004 si s-a remarcat prin imaginea frontala deosebit de expresiva, cu grila extinsa a radiatorului care continea noul logo al marcii, care reprezenta un element de identitate pentru Citroen si anunta un nou limbaj estetic pentru constructorul francez. În primele 7 luni din 2008, in România au fost vândute 2.506 autovehicule Citroen, din care 1.679 autoturisme si 827 vehicule comerciale usoare.
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.