Agentia Vitrina Advertising va realiza campania de informare pentru introducerea portabilitatii numerelor in România

0
 
Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI) a semnat contractul de creatie si productie pentru campania de informare referitoare la introducerea portabilitatii numerelor in România cu agentia Vitrina Advertising, valoarea contractului fiind de 42.800 euro, plus TVA, potrivit datelor ANRCTI.
 
Pentru a creste gradul de informare a utilizatorilor de telefonie de pe piata româneasca cu privire la avantajele portabilitatii numerelor, ANRCTI a decis lansarea unei campanii de informare la nivel national. Scopul campaniei este acela de a informa un numar cât mai mare de utilizatori de telefonie fixa si mobila din România despre posibilitatea de a-si schimba furnizorul pastrându-si numarul de telefon, despre avantajele portabilitatii si despre conditiile in care se porteaza numarul. De asemenea, prin aceasta campanie se va promova pagina web dedicata initiativei ANRCTI, www.portabilitate.ro, pagina care va permite localizarea numerelor portate.
 
Pentru a alege compania care sa furnizeze serviciile de creatie si productie de materiale publicitare, ANRCTI a organizat un concurs de idei la care au fost invitate sa participe noua agentii de publicitate selectate pe criteriul experientei anterioare in campanii de informare publica si campanii sociale. Cinci dintre aceste agentii au participat la pitch. Agentiilor li s-a solicitat prezentarea unui concept creativ care sa poata fi concretizat in materiale publicitare pentru diverse mijloace de comunicare in masa si care sa transmita cât mai eficient si unui public cât mai larg mesajul „Portabilitatea permite schimbarea furnizorului de telefonie cu pastrarea numarului de telefon”.
 
Pentru ca publicul tinta este format din toti utilizatorii de telefonie fixa si mobila, ARCTI a mai solicitat agentiei si elaborarea unei strategii media care sa asigure un impact cât mai mare al campaniei. Potrivit ANRCTI, propunerea câstigatoare a fost decisa in urma evaluarilor unei comisii formate din specialisti in comunicare din ANRCTI si a principalelor companii de telefonie fixa si mobila din România.
 
Punctajul maxim a fost intrunit de agentia Vitrina Advertising, care a propus o campanie de televiziune, radio si internet, axata pe ideea „numarul tau de telefon e o parte din tine”. Campania va fi demarata dupa lansarea portabilitatii si va dura doua luni. Portabilitatea numerelor, care va fi disponibila in România de la 21 octombrie 2008, este un serviciu destinat utilizatorilor de telefonie care le permite acestora sa isi pastreze acelasi numar de telefon daca schimba furnizorul.
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.