Thomasville vine in România cu toate cele 33 de colectii de pe piata mondiala

0
 
Mobilierul rezidential pe segmentul premiul a fost afectat intr-o prea mare masura, in ultimii ani, de stilul ultramodernist, dar a inceput deja un transfer spre neoclasic, consumatorul român având confortul ca principalul criteriu de achizitie, a declarat Eugen Negrus, manager al societatii Thomasville, prezenta pentru prima data la expozitia internationala BIFE-TIMB.
 
"Cele 33 de colectii, totalizând peste 2.000 de piese Thomasville, se adreseaza unui public cu venituri mari, acelora care isi doresc o ambianta eleganta, de lux dar si functionala. România este o piata cu potential mare, iar consumatorii de obiecte de lux, incepând cu tinerii, apreciaza calitatea produselor Thomasville care este aceeasi ca in oricare tara a lumii.
 
De altfel, politica de preturi a companiei americane impune ca indiferent de tara in care se comercializeaza produsul el sa aiba acelasi pret, la care se adauga taxa pe valoare adaugata conform legislatiei. Astfel, un mobilier complet de dormitor pleaca de la un pret de 6.000-7.000 de euro si ajunge, in functie de colectie, la 16.000-17.000 de euro. În toate cele 40 de tari in care sunt deschise aproximativ 180 de magazine monobrand, produsele provin de la aceleasi fabrici, având aceeasi calitate", a precizat Eugen Negrus.
 
Reprezentanta locala a producatorului american de mobila Thomasville, recent intrat pe piata locala prin deschiderea unui showroom de 550 mp in cadrul centrului comercial "Mobilia" din comuna Pantelimon, are ca obiectiv, in 2008, impunerea in România a brendului si fidelizarea unui numar cât mai mare de cilenti, precum si orientarea spre noi loctii pentru doua showroom-uri. Cele mai mari vânzari, conform lui Eugen Negrus, vor fi inregistrate la mobilierul pentru living si dormitoare. Cele mai populare colectii Thomasville, care se bucura de success constant, sunt colectiile Hemingway, The Hills of Tuscany, Soliloque sau Lumine.
 
"Moda trece, stilul ramâne, este conceptul pe care vrem sa il impunem prin calitatea acestor produse. Consumatorii români pot alege dintr-o gama variata, punându-le la dispozitie 800 de modele de tesaturi si 200 de modele de culori de piele prin care pot sa-si creeze o combinatie unica a interiorului. Suntem prezenti prima data la expozitia BIFE TIMB si vedem ca exista o concurenta serioasa. Cred, insa, ca avem unul dintre cele mai bune rapoarte calitate/pret pe acest segment al mobilierului premium", a mai precizat Negrus.
 
Pe teritoriul Statelor Unite ale Americii se afla sapte fabrici Thomasville, alte 20 de fabrici fiind deschise in intreaga lume. Compania americana a inregistrat in 2007 vânzari de 600 milioane dolari, fiind prezenta si in alte tari din Europa de Est, precum Rusia, Armenia, Turcia si Grecia.
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.