Brandurile puternice contribuie cu doar 0,05% la creşterea economică a României

0
 
Romania s-a clasat, şi în acest an, pe ultima poziţie în rândul statelor din Europa în funcţie de capacitatea brandurilor puternice de a contribui la dezvoltarea economică a ţării, prin crearea de creştere economică, locuri de muncă şi identitate pentru economiile naţionale, se arată în studiul european al brandurilor, Eurobrand 2008, prezentat miercuri (17 septembrie 2008) de Institutul European pentru Studierea Brandurilor din Viena.
 
Dacă în Finlanda primele 10 branduri au o contribuţie la Produsul Intern Brut de 37,3%, ceea ce plasează această ţară pe primul loc în Europa, în România primele 10 branduri au o contribuţie de doar 0,05% în PIB. România este depăşită de Bulgaria, unde brandurile puternice au o contribuţie de 0,48% din PIB, şi Rusia, 1,26% din PIB. Media la nivel european este de 9,4%.
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.