Condiţii jalnice la saloanele „Igiena” din Iaşi

0
 
Controlul tematic privind serviciile de infrumuseţare corporală, efectuat de IRPC Iaşi, a scos la iveală "dezastrul" din saloanele ieşene, verificările la 34 de operatori economici care activează în acest domeniu soldându-se cu 33 amenzi contravenţionale, în valoare de 101.000 RON.
 
Printre abaterile majore constatate se numără utilizarea produselor cosmetice expirate şi condiţiile igienico-sanitare necorespunzătoare.
 
Cel mai îngrijorător caz este al SCM Igiena Gr.I Iaşi, sancţionată cu amendă de 23.000 lei, pentru existenţa următoarelor nereguli:
– la produsele cosmetice folosite în cadrul salonului, respectiv lapte demachiant Garnier 200 ml şi lapte demachiant L’Oreal 200 ml, nu se poate stabili data valabilităţii produsului;
– operatorul economic funcţionează în condiţii igienico-sanitare necorespunzătoare, respectiv tavan mucegăit pe 80% din suprafaţă, miros persistent de mucegai, pereţii cu fisuri şi portiuni de var exfoliat, astfel încât prestarea serviciului poate afecta sănătatea consumatorilor.
– lipsă contract dezinsecţie-deratizare necesar asigurării condiţiilor de igiena, conform prevederilor OMS 536/1997, art. 52-54.
 
Datorită abaterilor majore constate, IRPC a propus închiderea temporară a unităţii (care a mai fost sancţionată şi în februarie 2008) şi a lansat un avertisment către potenţialii clienţi: "Avertizăm consumatorii ieşeni cu privire la proasta calitate a serviciilor prestate în locaţiile Societăţii Cooperativa Meşteşugărească de gradul I SCM Igiena Gr. I Iaşi".
 
În cazul acestui operator economic, surprinzător este faptul că înregistrează performanţe economice impresionate, în condiţiile în care, după cum susţine Protecţia Consumatorilor, condiţiile oferite clienţilor sunt jalnice. Astfel, "Igiena" a încheiat anul 2007 cu un profit net de 321.725 RON, de 3 ori mai mare decât în 2006, la o cifră de afaceri de 2,585 milioane RON.
 
Faptul că o societate care se ocupă de "înfrumuseţare" în condiţii igienico-sanitare necorespunzătoare reuşeşte să aibă astfel de rezultate financiare dovedeşte o "inflaţie" de clienţi… pe măsura condiţiilor oferite!
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.