Actualizarea obiectului de activitate

 
In vederea accesarii fondurilor structurale o conditie necesara, dar nu si suficienta este actualizarea obiectului de activitate.
 
Conform H.G. nr. 322/2008, actualizarea obiectului de activitate conform CAEN Rev. 2 pentru persoanele juridice si dezmembramintele fara personalitate juridica ale acestora, precum si pentru persoanele fizice autorizate sa desfasoare activitati economice in mod independent si asociatiile familiale, se realizeaza de Oficiul National al Registrului Comertului prin oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, la cerere, fara plata taxelor aferente inregistrarii mentiunii in Registrul Comertului.
 
Actualizarea obiectului de activitate se inregistreaza in Registrul Comertului pe baza deciziei/rezolutiei directorului Oficiului Registrului Comertului de pe langa tribunal, fara a exista obligatia publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei si a depunerii actului constitutiv actualizat.
Comerciantii pot beneficia de aceste facilitati pana la data de 01.03.2009.
Documentele care se depun in vederea actualizarii obiectului de activitate potrivit CAEN Rev. 2 sunt urmatoarele:
 
Cererea de actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev. 2 (formular-tip cod: 11-10-169);
Certificat de inregistrare, in original, sau in cazul in care a fost pierdut, dovada publicitatii acestui fapt intr-un ziar din localitate sau din cea mai apropiata localitate de sediul comerciantului;
Daca este cazul, procura, delegatie avocatiala sau delegatie de serviciu in care sa se precizeze expres ca imputernicitul a fost mandatat sa precizeze domeniul si activitatea principala (original).
 
Comerciantii pot solicita extras de registru cuprinzand obiectul de activitate actualizat conform CAEN Rev. 2, completand formularul-tip nr. 9 CERERE-COMANDA ELIBERARE ACTE si achitand contravaloarea unei taxe in cuantum de 30 lei. (CNIPMMR)
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner