Vinia Iasi poate folosi denumirea Cotnari deoarece nu este marca inregistrata

 
Vinia Iasi poate folosi numele Cotnari, intrucat acesta nu este o marca inregistrata, iar produsele societatii respecta toate standardele de calitate a declarat directorul de marketing al Vinia, Titi Babusanu.
Potrivit datelor furnizate de societate, calitatea produselor Vinia este certificata de normativele europene precum ISO si HSCCP. De asemenea, produsele societatii sunt realizate conform standardelor de calitate si transabilitate impuse de Oficiul National al Denumirilor de Origine in viticultura (ONDOV), informeaza NewsIn.
 
"In disputa lansata de Cotnari versus Carrefour, au fost facute afirmatii injuste la adresa produselor noastre care ne afecteaza, compania Vinia fiind doar o victima colaterala", sustine directorul de marketing al companiei.
El precizeaza ca "numele Cotnari desemneaza o podgorie si ,conform legislatiei romanesti care reglementeaza domeniul viei si vinului, orice produs provenind din aceasta regiune si care indeplineste conditiile de calitate prevazute de lege este indreptatit sa utilizeze acest nume".
 
Miercuri, producatorul de vin Cotnari SA a anuntat ca intentioneaza sa dea in judecata reteaua Carrefour pentru prejudicii de imagine prin comercializarea de vinuri cumparate de la Vinia, cu eticheta Cotnari care, sustine directorul companiei, nu au nicio legatura cu firma ieseana.
De asemenea, Carrefour Romania a anuntat ca se considera indreptatita de a actiona in justitie Cotnari SA – Iasi pentru repararea prejudiciilor materiale si de imagine suferite prin actiunile defaimatoare ale acesteia.
 
Compania Vinia are o experinta de 60 de ani in domeniul vinului din Romania si este prezenta pe pitele externe din Europa si America. Pe piata Germana, Vinia este singurul producator roman care a reusit calificarea din perspectiva standardelor de calitate ce guverneaza aceasta piata.
Produsele companiei au castigat peste 200 de premii in competitii internationale, 70 castigate in ultimii 10 ani.
Vinia SA a inregistrat, in primele 11 luni ale lui 2008, o cifra de afaceri de 8,3 milioane euro, in crestere cu 500.000 euro fata de aceeasi perioada a anului 2007.
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner