Coca-Cola „taie” agentiile de publicitate din bugetul pentru promovare

0
Compania Coca-Cola a renuntat la 16 dintre cele 20 de agentii cu ajutorul carora isi promova produsele in Europa, potrivit cotidianului britanic The Guardian.

Cele patru agentii de publicitate care vor lucra in continuare cu Coca-Cola sunt Wieden & Kennedy Amsterdam, Mother London, McCann Erickson Spain si Senior Rushmore Madrid. Acestea vor dezvolta in Europa, incepand din aceasta luna, noua strategie a companiei americane.

Potrivit unor surse din interiorul companiei, prin aceasta masura, Coca-Cola spera sa beneficieze de mai multa gandire creativa si mai multa eficienta in strategia de promovare din Europa. Insa nu poate fi omis nici faptul ca reducerea semnificativa a numarului de agentii va duce, de asemenea, la scaderea onorariilor platite de companie pentru promovarea sa, mai noteaza jurnalistii britanici.

Vara trecuta, Coca-Cola a inceput sa implementeze o strategie pentru Europa privind produsul Coke Diet, cu ajutorul agentiei de publicitate Mother London, in timp ce Ogilvy & Mather Frankfurt a castigat un cont similar pentru brandul Sprite.
Bugetul companiei Coca-Cola pentru promovarea produselor depaseste, de regula, 100 de milioane de lire sterline pe an, potrivit The Guardian.

 
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.