Brand-ul de Târgu Neamţ, croit cu 6 miliarde lei vechi

0
 
Pentru punerea in valoare a potentialului turistic al zonei Tg. Neamt, Primaria a intocmit proiectul "Valea Ozanei…mit si realitate" pentru realizarea unui brand turistic local, care ar urma sa fie cofinantat din Fondurile Structurale ale UE, cu valoarea totala de 5,7 miliarde lei vechi, din care 96,4 mil. ROL, reprezinta contributia solicitantului la cheltuielile eligibile, anunta monitorulneamt.ro.
 
Prin implementarea proiectului se va realiza un brand turistic local, se vor tipari 1. 000 de ghiduri turistice color, bilingv (româna si engleza), se vor realiza 5 versiuni electronice ale ghidului (în limbile româna, engleza, germana, franceza si italiana) si un film de prezentare a arealului turistic Tîrgu Neamt, pe 1.000 de DVD-uri.
 
Autorii proiectului estimeaza cresteri cu 22% a numarului de sosiri în structurile de primire turistica din zona, a duratei medii de sedere cu minim 20%, si a nivelului de utilizare a capacitatii de cazare în functiune.
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.