Google urmăreşte orice pas pe Internet

 
Google, care detine cel mai mare motor de cautare din lume, a lansat un nou sistem de publicitate online, care se bazeaza pe afisarea de reclame in functie de domeniile de interes ale utilizatorilor.
 
Astfel, in functie de paginile vizitate anterior, internautul va fi bombardat cu publicitate ce ar putea prezenta inters pentru el. Asta nu inseamna ca utilizatorul de internet va viziona mai multa publicitate, ci doar ca aceasta va fi "mulata" pe interesele sale, scrie The Guardian.
 
In functie de site-urile vizitate, cuvintele-cheie utilizate pentru cautarile pe web si frecventa cu care sunt vizualizate un anumit gen de date, Google isi segmenteaza utilizatorii in mai multe categorii. Acestea nu vor include segmentari dupa criterii "sensibile", precum rasa, religia, orientarea sexuala sau cea politica, ori anumite tipuri de "ingrijorari medicale sau financiare".
 
Conform reprezentantilor companiei Google, 80% dintre internauti vor fi implicati in aceasta schema. Google nu va colecta insa informatii monitorizand si continutul mesajelor din serviciul de e-mail al companiei, asigura reprezentantii motorului de cautare.
 
Odata ce gigantul internet va realiza impartirea pe diverse categorii, utilizatorii vor vedea pe orice site care afiseaza reclame de la Google machetele publicitare pe care compania internet le-a socotit de interes, prin monitorizarea activitatii pe web, relateaza Ziare.com.
 
Google a anuntat ca le va permite utilizatorilor sa acceseze si sa modifice "profilul" pe care i-l construieste compania pe baza comportamentului pe internet.
 
 
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner