TUI va inspecta în aprilie 2009 Litoralul românesc, pentru o posibilă reincludere a României în cataloagele sale

 
Cel mai mare tour operator din Europa – TUI – va trimite, la finele lunii aprilie, o echipa care va inspecta starea hotelurilor de pe Litoral, pentru a vede daca România va putea fi reinclusa in cataloagele sale de prezentare, a declarat miercuri (11 martie 2009) ministrul Turismului, Elena Udrea, la Bursa Internationala de Turism de la Berlin.
 
„TUI va realiza o inspectie pe Litoral, la sfârsitul lunii aprilie, inceputul lunii mai, pentru a vedea daca România indeplineste standardele necesare pentru a fi inclusa in catalogul pentru destinatii al tour operatorului german. Reprezentantii TUI au cerut indeplinirea unor standarde legate de preturi, care la ora actuala nu sunt competitive, calitatea serviciilor si starea infrastructurii din zona”, a spus ministrul Turismului, dupa o intâlnire cu reprezentantii TUI.
 
Tour operatorul german a retras, in 2006, România din cataloagele sale de prezentare, pâna in prezent reprezentantii departamentelor de turism din România incercând sa convinga TUI sa reprezinte din nou România ca o posibila destinatie.
 
Potrivit specialistilor din turism, o tara retrasa din catalogul unui tour operator de anvergura poate fi reintrodusa pe aceasta lista intr-o perioada de circa doi ani.
România participa, in perioada 11 – 15 martie, la cel mai mare târg de turism din lume, Bursa Internationala de Turism de la Berlin, principalele atractii promovate fiind Bucovina, Festivalul George Enescu si zona turistica Brasov.
 
Standul României are 605 metri patrati, România incercând in aceasta editie a târgului sa atraga turistii germani in Bucovina, cu ocazia Pastelui, la Festivalul de muzica George Enescu, dar si la Brasov, pe pârtiile de schi de la Predeal si Poiana Brasov, in zona Bran – Moeciu si la cetatile de la Fagaras, Râsnov si Rupea.
 
Piata germana ramâne un furnizor important de turisti pentru România, având in vedere ca, in 2008, numarul turistilor germani care au vizitat România a ajuns la peste 520.000, in crestere cu circa 10% comparativ cu 2007. Având in vedere importanta pietei germane, cu ocazia târgului România va lansa un magazin de calatorii România 2009, cu informatii adresate turistilor din Germania. Totodata, România va lansa si un ghid adresat turistilor individuali din Germania, care cuprinde 30 de destinatii recomandate acestora de biroul român de promovare.
 
 
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner