Atenţie! 39 de eurocenţi apelul către un consultant Vodafone

0

Operatorul de telefonie mobila Vodafone România pune la dispozitia clientilor, contra cost, un serviciu expres prin care acestia pot intra in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv.

Serviciul expres de relatii cu clientii – *555 – este disponibil de luni pâna vineri, in intervalul 08:00 – 22:00, si in weekend, intre 08:00 – 18:00.

Clientii Vodafone vor avea parte de un tarif asa-zis promotional pentru utilizarea serviciului expres de relatii cu clientii, de 39 eurocenti/apel, TVA inclus.

Numarul gratuit *222 va fi in continuare la dispozitia clientilor Vodafone, dar incepând din 11 mai 2009, va fi disponibil de luni pâna vineri, intre orele 08:00 si 22:00, iar sâmbata si duminica, intre 08:00 si 18:00.

Pentru situatii de urgenta – cum sunt pierderea telefonului, solicitarea blocarii sau deblocarii SIM-ului – care se produc in afara orelor de lucru ale serviciilor de relatii cu clientii, utilizatorii Vodafone au la dispozitie, 24 de ore din 24, numerele *228, pentru apeluri gratuite de pe numere de mobil Vodafone si numarul lung 037202 2258, gratuit daca se suna din resteaua Vodafone si taxat ca un apel obisnuit daca se suna din alte retele.

În perioada sarbatorilor legale, clientii Vodafone au la dispozitie numerele pentru situatii de urgenta specificate mai sus.

Pentru clientii persoane juridice, Vodafone pune la dispozitia titularilor de contract numarul *221, destinat special lor, cu program de luni pana vineri, intre 08:00-22:00, iar in weekend si sarbatorile legale, intre 08:00-18:00.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.