ACCA: Criza economică cere profesionişti în domeniul financiar

0

Criza economica actuala evidentiaza necesitatea existentei unor profesionisti in domeniul financiar care sa poata intelege noile probleme cu care se confrunta organizatiile si sa aiba aptitudinile si cunostintele necesare pentru rezolvarea lor, afirma ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), intr-un comunicat.

Ca urmare, organizatiile trebuie sa adopte noi strategii de dezvoltare pe termen lung, care sa includa si planuri de training si dezvoltare profesionala pentru profesionistii din domeniul contabil.

Astfel, contextul economic actual determina asociatiile profesionale si companiile din domeniul financiar sa isi intensifice implicarea in dezvoltarea profesionala si trainingul contabililor si auditorilor incepând de la primul stadiu de invatare, informeaza un comunicat al În acest context, cea mai mare asociatie profesionala contabila globala, ACCA, impreuna cu compania de audit si consultanta BDO România, organizeaza pe 18 si 27 mai doua evenimente cu tema:

“Declaratii financiare frauduloase” si “Auditul financiar in contextul crizei economice”, care se adreseaza unui public larg, de la studentii facultatilor de profil pâna la membrii ACCA, profesionisti in domeniul contabilitatii si auditului.

Conferintele urmaresc sa contribuie atât la dezvoltarea cunostintelor tehnice, cât si de etica profesionala a viitorilor si actualilor contabili si auditori, ca un raspuns la noile provocari aduse profesiei de situatia economica globala.

Evenimentul din 18 mai va oferi participantilor, studenti la facultati de profil, informatii despre diverse tipuri de frauda in declaratiile financiare, aducând exemple concrete din situatiile de frauda ale ultimelor decenii, in timp ce in cadrul conferintei din 27 mai, adresata membrilor ACCA in procesul dezvoltarii profesionale continue, discutiile vor analiza modul in care activitatea auditorilor financiari se modifica si se particularizeaza in functie de diversele noi zone de risc in contextul economic actual.

Ambele evenimente vor fi interactive si vor da posibilitatea participantilor sa isi completeze si sa aplice cunostintele dobândite, in cadrul unor workshop-uri.

“Aceste activitati pe care ACCA si BDO le fac in parteneriat se inscriu intr-o serie de evenimente CSR din care cred ca beneficiaza toata lumea – in primul rând participantii, care au sansa de a-si imbunatati si actualiza cunostintele, apoi comunitatea profesionala, care va beneficia de contabili si auditori profesionisti mai bine pregatiti”, a spus Smaranda Streanga, Training Services Director BDO.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.