Nivea, brandul de cea mai mare încredere în rândul consumatorilor români

0

Consumatorii români considera Nivea ca cel mai de incredere brand din categoria produselor de ingrijire a pie lii si cosmetice, arata un studiu publicat de Reader’s Digest sub titlul ‘Most Trusted Brands’.

La categoria ‘cosmetice’, 19,2% dintre respondenti au pus Nivea in topul listei de branduri in care au incredere. Acest rezultat reprezinta o realizare importanta, fiind primul an in care Nivea ocupa prima pozitie in acest clasament. La categoria ‘produse de ingrijire a pielii’ 37,4% dintre cei chestionati au votat Nivea ca cea mai de incredere marca.
‘Încrederea si dragostea consumatorilor români pentru Nivea ne-a pozitionat pe primul loc la cele mai importante categorii de frumusete, lucru care nu poate decât sa ne bucure si sa ne confirme ca grija investita in satisfacerea dorintelor clientilor nostri se intoarce inzecit prin aprecierea si indragirea produselor Nivea.
Intentionam sa ne pastram aceasta pozitie si in 2010 prin investitiile constante in inovate si calitate’, a apreciat Erik Hageleit, Gneral Manager al Beiersdorf Romania.
De-a lungul a aproximativ 100 de ani, Nivea – in special prin Nivea Creme- a construit o identitate de brand unica, global inteleasa ca ‘grija pentru piele’, arata studiul.
În Europa, majoritatea consumatorilor au facut cunostinta cu Nivea inca din copilarie, intelegând ca este un brand in care poti avea incredere si pe care vei ajunge sa il iubesti. Nivea Crčme este cel mai cunoscut produs din gama Nivea si este vândut inca din anul 1911.
Peste 160 de milioane de cutii de Nivea Creme in valoare de peste 177 de milioane de euro au fost vândute, in 2008, in peste 150 de tari. În România, in 2008, s-au vândut aproximativ 700.000 de cutii de Nivea Crčme in valoare totala de 4.000.000 de lei.
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.