Aproape un milion de turişti britanici confundă destinaţiile de vacanţă

0

Aproape un milion de britanici au facut rezervari pentru vacanta in destinatii gresite, din cauza unor slabe cunostinte de geografie sau a confuziilor, informeaza publicatia britanica „People”, care mentioneaza, intre altele, confundarea Bucurestiului cu Budapesta.

.

Aproximativ 950.000 de calatori si-au organizat vacantele doar pentru a descoperi ulterior ca au confundat numele destinatiilor dorite cu unele care au o rezonanta similara, precum Lisabona /Lisbon, in limba engleza/, capitala Portugaliei, cu Lisburn, oras din Irlanda de Nord.

Peste 100.000 dintre acesti calatori ghinionisti nu si-au dat seama de greseala facuta decât dupa ce au ajuns la destinatie – uneori aflata la mii de kilometri distanta fata de locul in care si-ar fi dorit sa ajunga.

Cea mai comuna confuzie este intre Palma de Mallorca (insulele Baleare) si insula La Palma (Insulele Canare).

Printre celelalte greseli des aparute se numara confundarea Venetiei cu Viena, a Bucurestiului cu Budapesta – pe locul cinci in topul celor mai frecvent confundate destinatii, a Ammanului /capitala Iordaniei/ cu Sultanatul Oman, tara aflata la 3.000 de kilometri departare, a orasului San Jose din California cu San Jose din Costa Rica, a Londrei (London) din Marea Britanie cu London din Canada, precum si orasului Bordeaux din Franta, cu Bodrum din Turcia.

Socantele rezultate fac parte dintr-un sondaj privitor la tendintele inregistrate in domeniul organizarii de vacante, realizat de site-ul www.travelsupermarket.com.

Expertul site-ului, Bob Atkinson, a opinat ca „situatia poate stârni râsul, insa este ingrijorator ca o proportie atât de mare din populatia Marii Britanii nu cunoaste amplasarea geografica a locatiilor alese. În conditiile in care oamenii sunt preocupati acum de aspectul financiar, sa descopere ca au ajuns intr-o destinatie gresita dupa ce au investit timp si bani planificându-si vacanta de vis poate constitui o mare dezamagire”.

Un alt aspect ingrijorator consta in faptul ca tot mai multi britanici aleg sa se ocupe singuri de planificare si de rezervari, prin intermediul Internetului, in loc sa apeleze la agentii de turism.

În acelasi timp, sondajul a subliniat faptul ca 1,9 milioane de turisti ajung la destinatie „inarmati” cu moneda gresita. „Rezultatele sunt alarmante si evidentiaza slabele eforturi de a se documenta ale turistilor”, a mai afirmat Atkinson, citat de People.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.