Trei ofertanti, în cursa pentru realizarea brandului de turism al României

Trei grupuri de companii, dintre cele 13 inscrise initial in competitie, s-au calificat in ultima etapa de selectie pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al României, informeaza un comunicat al Ministerului Turismului.

Este vorba despre asocierea TBWA Bucuresti – GFK România, asocierea Saffron Brand Consultants – Brandient Consult – Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion – Taylor Nelson Sofres.

Potrivit comunicatului, prima etapa de selectie a fost eliminatorie si a vizat verificarea conformitatii documentelor depuse, evaluarea capacitatii financiar – economice a companiilor si a celei tehnico – profesionale a consultantilor inscrisi in competitie.

Dintre cei 13 ofertanti inscrisi initial in competitie, unul a fost descalificat deoarece nu a prezentat toate documentele solicitate prin caietul de sarcini, alti 4 candidati nu au putut face dovada indeplinirii obligatiilor stabilite in documentatia de atribuire, si anume a celor referitoare la existenta in portofoliul companiilor a unui proiect similar (de brand national sau de turism national).

Citeste si:  Volkswagen nu va acorda compensaţii în Europa şoferilor afectaţi de scandalul emisiilor

A urmat evaluarea tehnico – profesionala a echipelor de realizare a proiectului, in conformitate cu metodologia descrisa in caietul de sarcini, 3 din cele 8 companii evaluate intrunind, conform datelor declarate, peste 70 de puncte, calificându-se astfel in a doua etapa a selectiei pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al României.

În aceasta etapa, câstigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic.

Comisia de evaluare a Ministerului Turismului a beneficiat, pe parcursul derularii procedurii legale, de rapoartele de specialitate ale reprezentantilor consultantilor International Advertising Association, Uniunea Agentiilor Publicitare din România si Asociatia Româna a Profesionistilor in Relatii Publice.

În vederea realizarii brandului de turism al României, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constând in:

Citeste si:  O altă porţiune din zidul Cetăţii Râşnov s-a prăbuşit

elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism, determinarea avantajelor competitive ale României comparativ cu alte destinatii, identificarea celei mai bune pozitionari a României ca destinatie turistica, conceptualizare, creatie si design, linii directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare.

Suma maxima alocata prezentului proiectul este de doua milioane de euro, bani alocati României in acest scop de Uniunea Europeana, prin Programul Operational Regional – Domeniul Major de Interventie 5.3: “Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii, in scopul cresterii atractivitatii României ca destinatie turistica”.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner