Cum să reduci factura la telefon. Zi-le că renunţi

– Clienţii care vor să renunţe la abonamentele vechi sunt îmbiaţi de obicei cu noile tarife, considerabil mai mici faţă de cele de acum câţiva ani

.
Tot mai mulţi români, dar şi firme vor să renunţe, din diferite motive, la serviciile companiilor de telefonie fixă şi mobilă. Motivele sunt legate în principal de criza economică, multe familii – unele având 2-3 abonamente la reţelele de telefonie mobilă, plus altele pe reţelele fixe – încercând să facă economii prin scurtarea convorbirilor sau chiar rezilierea abonamentelor.

Pentru a-şi păstra clienţii, companiile recurg, de cele mai multe ori, la două metode: fie propun clientului un abonament nou, la tarife mai mici decât cel de acum, fie analizează apelurile clientului şi propun un alt tip de abonament, care să se plieze mai bine pe nevoile acestuia.

Citeste si:  Oprescu a primit donaţii de campanie şi de la fosta soţie

Vodafone România, numărul doi pe piaţa telecom, după venituri şi număr de clienţi (aproape 9 milioane), resimte indirect problemele cu care se confruntă clienţii săi. “În perioada ianuarie – martie 2009, numărul utilizatorilor Vodafone România a scăzut cu circa 61.000, faţă de trimestrul anterior. Este însă firesc să asistăm la o temperare a ritmului de creştere”, spun reprezentanţii Vodafone.

„Aveam un abonament de 4 ani la Vodafone, de 7,5 euro pe lună, fără TVA, cu 200 de minute cu două numere favorite, cu 1 cent pe minut.

Pentru că mai aveam încă un abonament la aceeaşi reţea, am dorit să renunţ. La trei zile am fost sunat şi mi s-a făcut o nouă ofertă. Pentru 5,5 euro pe lună, mi s-au oferit 500 de minute gratuite, 500 sms-uri şi 60 de minute naţionale”, ne-a povestit Vlad M., unul dintre clienţii Vodafone.

Citeste si:  BOREAL SRL - notificare privind deschiderea procedurii de faliment

În primul trimestru, Orange România, numărul unu pe piaţa de telefonie mobilă, după venituri şi număr de clienţi (peste 10 milioane), a pierdut circa 240.000 de clienţi.

Întrebaţi care este strategia Orange pentru a pierde cât mai puţini clienti, reprezentanţii companiei au arătat că intentionează să îşi adapteze ofertele în funcţie de nevoile clienţilor. “În cursul anului am avut o serie de iniţiative menite să ajute clienţii să traverseze această perioadă, precum scăderea tarifelor pentru abonaţi şi clienţii prepay”, au spus reprezentanţii Orange.

Continuarea în Gândul

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner