Operatorul SEP lansează serviciul de arhivare electronică

Operatorul oficial al Sistemului Electronic de Plati (SEP), compania Transfond, a devenit, de luni, furnizor autorizat de servicii de arhivare electronica e-Arhiv@ in conformitate cu prevederile legii 135/2007 privind arhivarea documentelor in forma electronica, se arata intr-un comunicat oficial al institutiei.

Principalele functionalitati ale noului serviciu constau in arhivarea electronica automata, arhivarea electronica manuala, arhivarea personalizata a documentelor electronice, stocarea, cautarea si regasirea email-urilor din sistemul de posta electronica securizata.

“Lansarea acestui serviciu vine sa sublinieze, o data in plus, capacitatea creativa a Transfond, demonstrata si la implementarea sistemului electronic de plati interbancare.

Venim catre clientii nostri cu o solutie la cheie, de calitate deosebita, care ii va ajuta sa faca economii de costuri, intr-un an extrem de complicat sub acest aspect”, a declarat Emil Ghizari, Director General Transfond.

Citeste si:  România este codaşă la capitolul strategii informaţionale

Platforma tehnica care a stat la baza dezvoltarii acestui serviciu a fost furnizata de catre compania IBM, la fel ca si in cazul SEP.

Autorizarile si acreditarile necesare au fost obtinute in baza ordinelor Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI) nr. 521 si 522 din 8 iulie 2009.

Compania Transfond, fondata in anul 2000, opereaza si administreaza SEP, administrator si operator al sistemului SENT (casa automata de compensare), administrator tehnic si operator al sistemului ReGIS (sistemul de decontare pe baza bruta in timp real), conform mandatului acordat de catre Banca Nationala a României (BNR), si operator tehnic al sistemului SaFIR (sistemul de depozitare si decontare a operatiunilor cu titluri de stat).

Citeste si:  Mediul rural va avea acces garantat la Internet de tip broadband
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner