“Romania – Land of Choice”, la Eurosport şi CNN până la finele anului 2009

0

Campania de promovare a României ca destinatie turistica, “Romania – Land of Choice”, a debutat sâmbata la postul TV Eurosport, protagonistii spotului fiind cei trei mari campioni români, Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, informeaza un comunicat al Ministerului Turismului.

Clipurile de promovare din cadrul campaniei mentionate vor fi difuzate in perioada august-decembrie 2009 si pe postul CNN.

Conform contactului incheiat de MT, vor fi difuzate 550 de spoturi pe Eurosport si 475 de spoturi pe Eurosport 2, o campanie de sponsorship pe canalul Eurosport de 325 billboard-uri de sase secunde si o campanie de difuzare pe internet a 9.000.000 bannere, toate aceste servicii la un buget total de un milion de euro.

În acelasi timp, 529 de spoturi vor fi difuzate pe canalul CNN de la Asocierea Best Advertising&Consult – Opti Media SRL, care a oferit aceste servicii la un buget de 334.950 euro, fara TVA.

Cu un public de peste 116 milioane de telespectatori din 59 de tari, Eurosport este postul de televiziune de sport paneuropean cu cea mai mare audienta.

Potrivit MT, primul clip al campaniei a fost difuzat pe Eurosport in 1 august, la ora 21:30.

Simultan, pentru a marca debutul campaniei, acelasi clip a rulat pe cea mai mare fatada media din Europa, Cocor Media Channel din Bucuresti, fiind preluat in direct de pe canalul Eurosport.

Spotul va continua sa fie difuzat pe suportul de la Cocor si pe parcursul saptamânii viitoare. De asemenea, spotul va putea fi accesat pe pagina electronica a ministerului, www.turism.gov.ro.

Potrivit MT, obiectivele acestei campanii urmaresc cresterea notorietatii internationale a României ca destinatie turistica, sporirea interesului publicului international fata de România ca destinatie turistica si cresterea numarului de turisti straini din România.

Eurosport colaboreaza deja si cu alte autoritati de turism din tari precum Grecia, Spania, Maroc, India, Egipt, Brazilia, Costa Rica.

Pe perioada derularii prezentului contract, România beneficiaza pe Eurosport de conditii cel putin la fel de bune ca si cele obtinute in acest an de orice alta autoritate nationala de turism, releva Eurosport.

“Suntem incântati sa anuntam acest parteneriat cu Ministerul Turismului din România.

Colaborarea noastra foarte buna cu alte autoritati din domeniul turismului constituie un avantaj semnificativ in intelegerea obiectivelor pe care România si le-a propus. Suntem incântati sa le fim alaturi in incercarea de a se afirma si de a-si consolida pozitia pe harta turistica a Europei”, a declarat recent Olivier Fisch, director comercial Global, Eurosport Group.

Acesta a precizat ca a fost construit un plan media puternic de promovare, care combina audienta, frecventa si momentul strategic al aparitiilor in timpul unor evenimente sportive de vârf, cum ar fi Campionatul Mondial de Atletism si US Open.

“Am lucrat impreuna cu Ministerul Turismului din România pentru a ne asigura ca aceasta campanie se pliaza pe pasiunea generata de sport si ca atinge o larga audienta care, fara nicio indoiala, va interactiona pozitiv cu mesajele campaniei”, a mai adaugat Olivier Fisch.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.