Agenţiile Best Advertising şi Ars Advertising se ţin „ca scaiul” de contractele pe bani publici

0

Controversatele agentiile de publicitate Ars Advertising si Best Advertising & Consult, implicate în derularea unor contracte cu Ministerele Mediului si Turismului, au participat la cele doua licitatii ale Ministerului Agriculturii, de promovare a Programului National de Dezvoltare Rurala. In prezent, acestea sunt anulate, dar si contestate din cauza modificarii criteriilor de evaluare.

.

Managerul Ars Advertising, Gabriel Stefanescu, a confirmat faptul ca a participat la licitatiile Ministerului Agriculturii, însa a refuzat sa dea detalii suplimentare. “Particip la orice licitatie, indiferent de sansele teoretice pe care le am”, a spus Stefanescu, citat de Mediafax.

Si directorul general al Best Advertising & Consult, Marian Strachinescu, a confirmat participarea la licitatie si faptul ca a contestat procedura, alaturi de alti participanti.

Cele doua firme au cerut anularea celor doua licitatii, reclamând faptul ca au fost modificate criteriile de evaluare a ofertelor, dupa publicarea anunturilor de licitatie.

Ministerul Agriculturii oferea doua contracte de promovare a Programului National de Dezvoltare Rurala, în valoare totala de circa 10 milioane de euro, care vizau:

cumpararea de servicii publicitare destinate promovarii Programului National de Dezvoltare Rurala (PNDR), pentru care Ministerul Agriculturii era dispus sa plateasca 32,53 milioane de lei

– cumpararea de servicii de publicitate pentru îmbunatatirea strategiei de comunicare si a identitatii vizuale a PNDR, pentru care aceeasi institutie a alocat 8,4 milioane de lei

Ambele licitatii sunt, în prezent, anulate, conform site-ului www.e-licitatie.ro

Agentia Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a confirmat ieri informatia vehiculata de “Gardianul”, potrivit careia va cere Consiliului Concurentei sa verifice daca pe piata de publicitate finantata din fonduri publice exista întelegere monopolista între firmele ARS Advertising, ART Advertising si BEST Advertising.

Numele firmelor Ars Advertising si Best Advertising au aparut şi în raportul Garzii Financiare legat de contractele de publicitate de la Ministerul Mediului pentru campania POS Mediu.

Conform acestui raport, firma Ars Advertising a cumparat, printr-un alt contract, spatiu media de la SC Best Advertising & Consult SRL din Bucuresti, pastrandu-si un comision pentru intermediere de circa 22% din valoarea contractelor.

Pentru a verifica modul de acordare a contractelor de catre Ministerul Mediului, despre care “Gardianul” a scris din iunie 2009, a fost înfiintata Comisia parlamentara de ancheta “Nemirschi”. Aceasta urmeaza sa continue pe 11 august audierile in acest caz, pentru a da explicatii fiind chemat ministrul Nicolae Nemirschi.

Integral în Gardianul

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.