Mazda prezintă primul model al gamei cu sistem SCR

0

Noutatile din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie vor fi completate de Mazda, care va lansa primul autovehicul japonez diesel cu sistem Single Catalytic Reduction (SCR).

Potrivit producatorului nipon de automobile, tehnologia SCR va fi oferita, exclusiv, pe piata europeana, alaturi de noua versiune facelift a SUV-ului crossover sport Mazda CX-7, ce va fi disponibila, anul acesta, incepând cu luna octombrie.

Sub capota SUV-ului Mazda se afla motorul de 2.2 litri turbo diesel MZR-CD, echipat cu sistemul SCR, ce va oferi cumparatorilor performate remarcabile in ceea ce priveste reducerea emisiilor.

Desi este un SUV foarte spatios, Mazda CX-7 facelift, respecta normele Euro V.

Fisa tehnica a noului model releva faptul ca sistemul SCR purifica gazele evacuate prin pulverizarea cu AdBlue, o substanta apoasa pe baza de uree dintr-un rezervor special amenajat – situate sub portbagaj – direct in fluxul de gaze din fata convertorului catalitic.

Acest proces determina o reactie chimica prin care AdBlue transforma aproximativ 40% dintre noxe in azot, gaz inofensiv. Modelul CX-7 Diesel ofera acelasi spatiu de bagaje, de 455 litri, similar versiunii pe benzina.

Totodata, prin minimizarea consumului de AdBlue, ce trebuie sa fie suficient pentru parcurgerea a 20.000 de km in conditii normale de condus, reumplerea rezervorului este necesara doar la reviziile programate.

Tot in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, din perioada 17-27 septembrie a.c., Mazda va prezenta mai multe tehnologii de mediu prin intermediul carora gama de modele a companiei devine mai “verde” – sistemul i-STOP de reducere al consumului si trenul de rulare bazat pe motorul rotativ cu hidrogen fiind doar câteva dintre caracteristicile inovatiei.

Mazda Motor Corp. a raportat, la finele lunii iulie, o pierdere neta de 21,5 miliarde de yeni (226 milioane de dolari) pe primul semestru din 2009, din cauza scaderii vânzarilor in tara si in strainatate, si a aprecierii yenului, potrivit AP.

Pierderea bruta a companiei se ridica la 32,7 miliarde de yeni, fata de profitul brut de 22,9 miliarde de yeni, inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut. În acelasi timp, vânzarile Mazda au scazut cu 44,5% pe an, la 428,2 miliarde de yeni.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.