Top 6 industrii care au crescut pe timp de criză

0

In ciuda recesiunii, in Romania exista mai multe sectoare care au inregistrat o cadenta de crestere in primul semestru din 2009, scrie Wall-Street.

.
Astfel, piata locala a bauturilor necarbonatate a crescut in primele sase luni ale acestui an, consumul ridicandu-se la 10 litri per capita, declara presedintele URBB, Shachar Shaine.

De asemenea, piata cosmeticelor a raportat o crestere usoara,  L’Oreal Romania inregistrand afaceri cu plus de 5-10%. “Oamenii folosesc samponul in continuare si isi ingrijesc parul. Femeile seduc in continuare barbatii si sunt atente la aspectul fizic. Asadar, cu siguranta, daca ne uitam la femeile de pe strada, putem sa constatam ca, de exemplu, pentru produsele de machiaj si produsele de colorare a parului, consumul zilnic a ramas la acelasi nivel”, sustine Richard Matalon, country managing director L’Oreal Romania.

Piata romaneasca de asigurari a crescut şi ea cu 5,55% in primul semestru al acestui an, pana la 4,67 miliarde lei, avansul de pe segmentul asigurarilor generale compensand declinul inregistrat de asigurarile de viata, potrivit datelor furnizate de catre CSA.

Totodata, executivii marilor lanturi de clinici medicale estimeaza ca piata serviciilor private a crescut cu 20-30% in lei fata de aceeasi perioada din 2008. Cea mai mare crestere s-a inregistrat pe piata locala a tigaretelor, ce s-a ridicat in primul semestru  la valoarea de 4,8 miliarde lei, cu 37% peste valoarea din 2008.

Sursa: Wall-street.ro

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.