Clujana produce, în premieră dupa 1989, o colecţie destinată exportului

0

Fabrica de incaltaminte Clujana produce, in premiera dupa 1989, o colectie destinata exportului, modele fiind concepute in atelierul de creatie al companiei de o echipa talentata care a lucrat cu pricepere si mai ales cu multa pasiune la realizarea lor, a declarat joi directorul general al societatii, Dan Ungureanu.

“Clujana va produce incaltaminte care se ancoreaza in realitate. vident de calitate, asa precum fabrica si-a obisnuit cumparatorii pâna in 1989, dar si in ton cu noile curente ale modei.

În prezent, compania nu are nici un fel de datorii si are comenzi ferme. n unitate lucreaza 350 de angajati, ale caror locuri de munca sunt asigurate.
Preconizam ca pâna la finele acestui an colectivul sa ajunga la 400 de angajati, pentru ca productia se va dubla”, a afirmat Dan Ungureanu.

La ora actuala, 93% din actiunile fabricii sunt detinute de Consiliului Judetean (CJ).

Noua echipa manageriala a unitatii de productie a avut sprijinul CJ in privinta strategiei de dezvoltare, inclusiv in programul de relansare a brandului, care a inclus si deschiderea, in 4 iunie, a unui magazin situat in centrul orasului – in Piata Mihai Viteazul – la indemâna cumparatorilor.

Publicul a fost interesat din primul moment de produsele expuse in magazinul deschis in luna iunie, a mentionat Dan Ungureanu, amintind ca multi dintre cumparatori si-au manifestat bucuria de a achizitiona o pereche de pantofi din piele 100%, ingrijit lucrata, cu un design frumos, si nu una adusa din strainatate, din vinilin si de cele mai multe ori “de unica folosinta”.

Referindu-se la strategia pe termen mediu si lung, directorul fabricii a aratat ca politica manageriala vizeaza o relansare a brandului pe piata interna, “unde memoria Clujana traieste, chiar si dupa o absenta nefericita de 20 de ani”.

“Vom merge pe ideea producerii de incaltaminte confortabila, numai din piele, de buna calitate, eleganta, si foarte aproape de moda actuala. Vom concepe si modele cu talpa de piele, desigur, la preturi mai mari.

Dar, cu prioritate, Clujana va produce incaltaminte pe gustul consumatorilor, iar unul dintre segmentele tinta ale pietii vor fi tinerii. Vom pastra si profilul incaltamintei clasice, cu caracteristicile calitate-confort.

Dar noile colectii vor purta amprenta stilului contemporan”, a aratat directorul general. El a evidentiat ca “intreg colectivul fabricii are motivatia sa reconstruiasca imaginea Clujanei in memoria colectiva”.

În 2011”Clujana” va implini 100 de ani de la infiintare. Cel mai mare avantaj al fabricii, alaturi de proiectele in derulare, sunt oamenii de o deosebita calitate, “mesteri in adevaratul inteles al cuvântului”, a relevat Ungureanu.

Potrivit acestuia, piata interna va fi abordata mult mai profesional si mai insistent, dar cu o vadita concentrare pe segmete distincte de consumatori.

“Clujana” a incheiat anul 2008 cu un mic beneficiu, fiind ajutata si de activitatea financiara, nu numai de cea operationala, dar pentru anul in curs Dan Ungureanu preconizeaza un profit mai bun. Spre sfârsitul lunii septembrie, “Clujana” va edita o mapa-catalog cu noile sale produse.

Echipa manageriala este interesata sa participe la toate târgurile si expozitiile organizate in tara, iar in perspectiva anului 2010 si la cele din strainatate, cu sprijinul Camerei de Comert si Industrie.

“În 1989, “Clujana” avea 10.000 de angajati. Nu se va mai ajunge la un asemenea efectiv, nici nu este cazul.
Va creste insa productia. Avem in vedere dublarea acesteia intr-un an.

Sunt atât premise logistice cât si de materiale de buna calitate. Ne ajuta faptul ca fabrica are cumparatori fideli si azi, prin urmare un renume deosebit. Recent, Banca Transilvania ne-a contactat pentru a ne oferi sprijinul.

Este posibil ca in viitor sa se intâlneasca doua simboluri ale orasului: cel nou, reprezentat de BT, si cel al centenarei Clujana, cu o traditie remarcabila”, a remarcat directorul intreprinderii.

Productia societatii “Clujana” a fost reluata in 2005, dupa 16 ani de stagnare, cu o singura linie de fabricatie, iar la ora actuala a ajuns la 5 linii de cusatorie si una de asamblat talpa.
În 2007 a fost obtinut avizul actionarilor pentru deschiderea unor reprezentante la Bucuresti si la Timisoara.

În Cluj-Napoca fabrica are doua magazine proprii, apreciate de clienti. În iunie 2008, “Clujana” era deja retehnoligizata integral si producea in jur de 20.000 de perechi/luna, din care 80% in regim lohn.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.