GfK România: Afaceri de peste 16,5 milioane de lei şi cu 10% mai mulţi clienţi, în ciuda crizei

0

GfK România, cel mai mare institut de cercetare de piata din România, a inregistrat in prima jumatate a anului 2009 o cifra de afaceri de peste 16,5 milioane de lei, comparabila cu cea din primul semestru al anului 2008.

De asemenea, in ciuda crizei, numarul de clienti a crescut in perioada mentionata cu 10%, fata de a doua jumatate a anului trecut, au precizat reprezentantii GfK.

În acelasi timp, a crescut si cererea pentru metodologii complexe de analiza de piata, cum ar fi pricing-ul sau panelul de gospodarii, care ofera informatii detaliate despre comportamentul consumatorilor.

Din punct de vedere financiar, 2008 a fost cel mai bun an pentru GfK România de la lansarea sa pe piata româneasca in 1992.

Cu o cifra de afaceri care depaseste 33 de milioane de lei, cresterea pentru intregul an a fost de aproape 95% fata de 2007. Totodata, cota de piata a fost de 19,3%, cu 6% mai mult decât cea inregistrata in 2007.

Anul trecut, GfK România a obtinut un profit net de 2 milioane de lei, informeaza compania.

“Ne propunem in continuare sa ne mentinem pozitia de lideri in domeniul cercetarii de piata si sa reprezentam in mod constant un reper de calitate pentru piata, atât prin metodologiile folosite, cât si prin valoarea specialistilor GfK, in prezent cei mai buni din piata, care recomanda intotdeauna cele mai potrivite metode si solutii, adaptate nevoilor reale ale clientilor”, spune Andi Dumitrescu, director general GfK România.

Aceta apreciaza ca rezultatele bune obtinute in 2008 de GfK România se datoreaza in mare masura cresterii economice generale, dar si calitatii serviciilor si experientei indelungate GfK pe piata locala, precum si veniturilor incasate pentru serviciul de masurare a audientelor TV.

GfK România, fondata in 1992, este parte integranta a Grupului GfK.
De peste 8 ani, GfK România este institutul numarul unu de cercetare de piata din România. Activitatile sale sunt structurate in patru segmente:

Custom Research – cercetare Ad Hoc, Consumer Panel – cercetare continua pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology – cercetare continua pentru bunuri electronice si electrocasnice si Media – cercetare calitativa si cantitativa pe consumul de produse media.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.