CJPC Iaşi luptă cu criză într-un mod original: Coşul anticriză

0

Sub presiunea Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi, directorii supermarketurilor iesene au acceptat ieri sa participe la o întîlnire menita sa reorganizeze o parte din raioanele marilor magazine.

Seful de la Protectia Consumatorului, Tonel Cazacu, a cerut reprezentantilor centrelor comerciale sa amenajeze un raion cu produse necesare zilnic, de calitate, dar la preturi mai mici cu pîna la 20 la suta fata de cele actuale.

„Încorsetati” de institutia de control, directorii au acceptat ca la data de 1 octombrie sa inaugureze aceste raioane speciale în magazinele participante.

Propunem sa amenajam un loc special în fiecare supermarket, în care sa existe produsele de baza, la cele mai mici preturi. Dar daca se va adopta ideea de a vinde ieftin, dar prost, atunci vom fi în razboi„, a declarat Tonel Cazacu, directorul coordonator al CJPC Iasi.

În „cosul anticriza” ar trebui sa se regaseasca pîinea, lactatele, carnea, uleiul, zaharul, orezul, ouale, faina, fructele si legumele. Pe rafturile special amenajate vor exista cel putin cinci astfel de produse, la cele mai mici preturi.

La presiunea institutiei de control au cedat doar doua supermaketuri, care au si cele mai ieftine marfuri, aprovizionîndu-se, de regula, foarte ieftin.

Daca directorii supermarketurilor Kaufland si Carrefour jubilau la ideea de a veni cu o strategie ce le-ar putea mari cifra de afaceri, mare parte din aceste produse existînd deja în ofertele proprii, cei de la G’market si Mercur Mary s-au aratat rezervati, în timp ce reprezentantii Billa sau Plus nu au avut nici un punct de vedere.

Chiar si asa, conducerea CJPC Iasi considera ca este în interesul tuturor o astfel de campanie, care va demara peste doua saptamîni.

Sursa: Evenimentul

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.