Agenţiile de turism au încasat cu 18% mai puţin pentru bilete cu destinaţia litoral

0

Din informaţiile centralizate, până la această dată, cu privire la cifrele de vânzări ale agenţiilor de turism membre ANAT, pentru litoralul românesc al Mării Negre reiese o scădere de 18% a încasărilor faţă de nivelul anului 2008

.

„Chiar dacă scăderile cu care ne confruntăm sunt clar mai mici decât ceea ce se preconiza la începutul sezonului estival, ANAT apreciază că trebuie să se ia în considerare cu maximă atenţie tendinţa de scădere cu care se confruntă destinaţia, pe fondul crizei economice, să se analizeze cauzele şi să se propună un set de măsuri necesare pentru a menţine atractivitatea destinaţiei în perspectiva sezonului estival 2010″, a declarat Corina Martin, preşedintă a Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT).

ANAT propune câteva soluţii posibile, cu aplicabilitate imediată pentru revigorarea activităţii turistice: implicarea fermă a autorităţilor locale în susţinerea infrastructurii turistice specifice în staţiunile de pe Litoral; negocierea cu maximă atenţie a tarifelor, preţurilor şi condiţiilor contractuale între prestatori şi touroperatori; promovarea agresivă a programelor speciale tip „Înscrieri timpurii 2010”– program ANAT, „Litoralul pentru toţi” şi „Week-end pentru toţi” – programe ale Asociaţiei de Promovare Litoral – Delta Dunării.

De asemenea, ANAT propune şi continuarea aplicării programelor de facilităţi cum ar fi: 2 copii gratuit în cameră cu doi adulţi, taxe piscină, parcare incluse în tariful de bază, facilităţi plajă; susţinerea prin toate mijloacele a validării şi implementării Legii tichetelor de vacanţă; demararea unei strategii pentru derularea biletelor de odihnă şi tratament acordate de CNPAS (Casa Naţională de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale) prin intermediul agenţiilor de turism.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.