Hipermarketurile înghit buticurile

0

– Hipermarketurile, discounterii, comercianţii tip cash and carry şi supermarketurile stau în topul preferinţelor românilor când vine vorba de mers la cumpărături.

– Potrivit unui studiu GfK România, cota de piaţă deţinută de consumul total de produse de largă folosinţă la nivelul întregii ţări reprezintă 43%, în creştere cu 3% faţă de perioada similară a anului trecut.

În ciuda recesiunii economice şi a creşterii şomajului, românii cumpără din ce în ce mai mult, căutând în special hipermarketurile şi discounterii.

Studiul arată că principala sursă de creştere a acestui tip de comerţ a fost mărirea frecvenţei de cumpărare, cu 30% pentru discounteri şi cu 10% pentru hipermarketuri, pe fondul expansiunii agresive şi a atragerii unui număr de consumatori mai mare cu 6%, respectiv 9%.

Şi supermarketurile au pierdut consumatori în favoarea hipermarketurilor şi discounterilor, mai ales în Capitală şi oraşele mari, în restul ţării numărul cumpărătorilor situându-se la acelaşi nivel.

Sursa: Evenimentul Zilei

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.