Mari magazine europene fac front comun împotriva comerţului pe internet

0

Comisarul european pentru concurenta, Neelie Kroes, urmeaza sa primeasca o scrisoare din partea mai multor lanturi de magazine europene, in care semnatarii cer mentinerea unei distributii selective din partea fabricantilor de marci prestigioase, pentru a-si proteja afacerea fata de comerciantii online, informeaza France Presse.

Pozitia este justificata in scrisoare prin faptul ca, spre deosebire de agentii de vânzare online, magazinele cheltuie sume de bani importante “pentru prezentarea produselor, pentru formarea personalului sau pentru fidelizarea clientelei”.

La nivel european, inca se discuta daca este necesara mentinerea distributiei selective, iar marile magazine ce vând marci de prestigiu doresc acest lucru. De asemenea, se spera ca producatorul sa tina cont de existenta magazinelor fizice, atunci când face distributia marfurilor.

Semnatarii acestei pozitii comune sunt directorii marilor magazine franceze Bon Marche, BHV, Galeries Lafayette si Printemp, precum si ai Selfridges & Harvey Nichols (Marea Britanie), Corte Ingles (Spania), Brown Thomas (Irlanda), Rinascente (Italia) si Bijenkorf (Olanda).

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.