Cum a refuzat „doamna Ferrari” avansul a 20 de „mârlani” care voiau să-şi tragă o supermaşină

3

„Clientul Ferrari deţine un statut înainte de a-şi lua o maşină de la noi”, spune Camelia Bazac, manager general Forza Rossa. Nu te poţi duce cu o pungă de bani în showroom ca să-ţi alegi un bolid cu care să te remarce lumea pe şosele şi nici nu cumperi o maşină ca s-o dai premiu la un concurs unde participanţii trebuie să-ţi cumpere mai întâi produsele

.
Forza Rossa, reprezentanţa oficială a Ferrari în România, a primit deja comenzi şi pentru maşinile alocate de producător pentru 2010.

Deşi vânzările de maşini noi pe piaţa autohtonă au scăzut cu peste 50%, iar dealerii tuturor mărcilor îşi bat capul cu strategii de a atrage orice fel de cumpărător, Forza Rossa a refuzat potenţiali clienţi.

Problema nu a fost lipsa banilor, pentru că erau clienţi porniţi să plătească pe loc bolidul, dar comportamentul, modul ostentativ în care îşi afişau banii şi dorinţa lor de a conduce Ferrari pentru a fi remarcaţi au fost motive suficient de puternice pentru a fi refuzaţi.

Anul acesta, în jur de 20 de români dispuşi să „spargă” peste 150.000 de euro pe o maşină de lux au ieşit cu mâna goală din showroom.

„Clientul Ferrari este un om de afaceri de succes, avocat, implicat în media, top management în multinaţionale, este o persoană ce reprezintă un exemplu pentru categoria din care face parte. Anterior trebuie să fi acumulat o oarecare experienţă în a conduce alte maşini puternice.

Bineînţeles că un client trebuie să-şi permită să poată cumpăra o astfel de maşină, dar banii nu sunt definitorii. Un manager de succes poate deveni client Ferrari, însă cineva care vine cu o pungă de bani în showroom nu poate, dacă nu este «reliable», adică dacă nu are un caracter puternic, nu ne putem baza pe el şi se doreşte doar să epateze prin brandul nostru.

Nu vindem persoanelor care doresc să aibă vreun beneficiu cu caracter comercial, indiferent dacă este vorba de creşterea notorietăţii companiei pe care o reprezintă sau a simplei sale persoane. Clientul Ferrari deţine un statut înainte de a-şi lua o maşină de la noi”, a explicat Camelia Bazac, manager general Forza Rossa.

Cel mai ieftin Ferrari vândut la noi este un F430 Coupé de 145.000 euro, iar cel mai scump, 612 Scaglietti one-to-one, de 227.900 de euro, preţuri fără taxe. Pentru anul 2009 compania a alocat pieţei autohtone 20 de maşini, însă ulterior a crescut planul de vânzări la 25 de exemplare pentru că erau destul de mulţi clienţi.

Integral în Gândul

loading...
Citește și
3 Comentarii
  1. gianfranco f spune

    jenanta situatie…unde va credeti doamna pe plantatiile de trestie de zahar? daca sunt si marle care vin cu punga de bani e treaba lor ca le-a luat Domnu mintile sa dea atata banet pe o gramada de fiare…e culmea sa crezi ca se pot limita doar la anumiti clienti….dragii mei, de oricare ati fi cu pungile de cash…daca vreti un ferrari luati avionul pentru orice tara civilizata din lume de unde va puteti achizitiona fara nici o problema orice masina fara nici un impediment

  2. alin spune

    simt o umbra de frustrare

  3. nel spune

    o taranca proasta care crede ca noi nu stim cum a ajuns satul ei miniistru…
    papagali si fitosi… o sa ajungeti ca aiai din imobiliare sa raminesti cu marfa nevinduta… dar acu o sa vindeti medicamente.. la cine vreti voi

    ps mergeti in Italia ca va dau ai
    reducere
    asa ineptie nu am auzit…protectia consumatorului nu se sezaza

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.