Comisia Europeană a lansat votul online privind noul logo comunitar pentru produse bio

0

Comisia Europeana a lansat votul online privind noul logo comunitar pentru produse bio, prin intermediul caruia cetatenii europeni isi pot exprima optiunea in faza finala a concursului privind logo-ul pentru acest tip de produse, potrivit unui comunicat al CE.

Site-ul web www.ec.europa.eu/organic-logo va gazdui votul online, cele 3 logo-uri care au ajuns in faza finala urmând sa fie afisate pe acest website pâna la 31 ianuarie.
Noul logo are ca scop sporirea protectiei consumatorilor si promovarea agriculturii ecologice. Spre deosebire de cel actual, noul logo va fi obligatoriu pentru toate produsele bio preambalate care provin din cele 27 de state membre si indeplinesc standardele de etichetare.

Noul logo trebuie sa reprezinte Comunitatea atât in interiorul cât si in afara granitelor ei. Trebuie sa fie usor de retinut si de asociat cu UE si cu agricultura ecologica, fara a folosi cuvinte sau litere.
CE a apelat la studenti la arte si design din Europa, lansând un concurs privind logo-ul comunitar pentru produse bio, care s-a desfasurat in perioada aprilie-iunie 2009. Un numar de 3.422 de viitori designeri si-au prezentat propunerile inovatoare. Un juriu compus din specialisti renumiti pe plan international a selectat cele trei logo-uri care au intrat in faza finala a concursului.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.