Panasonic lansează noi echipamente de telefonie pentru IMM-uri

0

Panasonic si-a completat portofoliul de produse odata cu lansarea unei noi serii de echipamente de telefonie dedicata companiilor mici si mijlocii din intreaga lume, anunta un comunicat oficial al companiei.

Noile platforme NCP500 New Business Editions sunt echipate cu interfetele cele mai solicitate de catre clientii din mediul de business, lasând utilizatorului posibilitatea de a-si alege tipurile de telefoane care se potrivesc cel mai bine sistemului de telefonie ales, dar si de a extinde reteaua prin activarea cheilor pentru noi extensii si trunchiuri, pe masura cresterii organizatiei.

NCP500X si NCP500V sunt solutii de comunicatii de voce foarte eficiente atât din perspectiva costurilor, cât si a functionalitatilor oferite. Ambele echipamente includ multe dintre functiile avansate proprii pâna acum solutiilor mai complexe Panasonic PBX. Clientii pot alege variantele de produse cu trunchiuri si extensii fie pe baza de IP, fie digitale, in functie de nevoile lor de business.

Potrivit producatorului nipon, produsele din noua gama NCP500 au incluse functionalitati precum modul de asteptare automat si voicemail, iar pentru utilizatorii mai noi ai telefoanelor Panasonic, aplicatia pentru PC “Communications Assistant Basic Express”. latformele Panasonic sunt compatibile cu seria de telefoane IP KX-NT300 si cu seria de telefoane digitale KX-DT300, redau vocea cu o buna claritate, au ecrane cu caractere foarte lizibile si chei pentru auto-etichetarea telefonului.

Functia Wireless Mobility este disponibila si in cazul noilor sisteme de telefonie prin intermediul solutiei integrate Multi-Cell DECT. Aceasta transfera automat apelul intre celulele wireless instalate, imbunatatind gradul de acoperire si conferind mobilitate chiar si in cadrul unui mediu de lucru de dimensiuni mari, cum ar fi o hala dintr-o uzina sau un depozit.

Noile echipamente NCP500X si NCP500V de la Panasonic constituie platforma ideala pentru companiile mici si mijlocii pentru solutionarea nevoilor de comunicare de business pe care acestea le au, sprijinindu-le in propulsarea afacerii lor la un nivel avansat, atât in ce priveste multumirea clientilor dar si optimizarea costurilor utilizând ultimele tehnologii disponibile.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.