Fiat Bravo 1.6 Multijet, în România la un preţ de pornire de 13.800 euro

0

Grupul AutoItalia a adus in România Fiat Bravo 1.6 Multijet Diesel in 3 versiuni de echipare, la un pret de pornire de 13.800 euro (inclusiv TVA).

Potrivit fisei tehnice, autovehiculul este echipat “din cap pâna in picioare” cu cele mai noi inovatii in materie de electronica, mecanica si tehnica, si convinge inca de la primii kilometri ca este un automobil capabil. Cu un consum mixt, teoretic, de 4,3 litri/100 km, Fiat Bravo 1.6 Multijet Diesel “scoate” in realitate o valoare de 5,7 litri, practic cu putin peste ceea ce se lauda un Matiz cu motor de 0,8 CP, in aceleasi conditii.

Tot din punct de vedere al calculelor hârtiei, desi Fiat Bravo Diesel accelereaza de la 0 la 100 km in 10,5 secunde, in realitate lucrurile stau mai bine cu vreo doua secunde. Mai mult, trecerea de la 100 la 150 km/ora se face in doar 4-4,5 secunde, ceea ce in confera produsului pe patru roti marca Fiat o alura de adevarat sportiv.

Revenind la aspectul estetic al celei mai noi versiuni Fiat Bravo, design-ul de interior este foarte agreabil, cu un bord extrem de bine dotat “construiť in cele mai mic amanunte din carbon. La exterior, lucrurile stau si mai bine, aerodinamicitatea fiind un “pedigree” cu care putine modele concurente se pot lauda.

Peste toate aspectele legate de consum si confort intervine si factorul siguranta, capitol la care Fiat Bravo, versiunea full-options, exceleaza prin numeroasele airbag-uri laterale si frontale, iar asta s-a concretizat deja in cele 5 stele obtinute la testele Euro NCAP. Modelul Sport al gamei are in dotare ESP, ASR, ABS, airbag sofer si pasager, precum si airbaguri laterale anterioare si windowbag.

Trecerea peste obstacole, gen imbinari de pod sau denivelari ale drumului, se face aproape fara ca pasagerii sa simta ceva. La capitolul vizibilitate, Fiat Bravo te incurca putin din cauza stâlpilor care sustin parbrizul, plasati parca intr-un mod prea alungit. În rest, parbrizul este unul generos, la fel si oglinzile laterale. În habitaclu, unul dintre putinele aspecte care deranjeaza este oglinda retrovizoare, mult prea mica si inestetica pentru “monstrul” Fiat Bravo.

Tot in ceea ce priveste vizibilitatea, o bila alba primesc farurile, frumos armonizate cu design-ul exterior al masinii. Mai mult, inovatia lampilor incastrate in farurile de ceata, si care iti ofera posibilitatea sa vezi “dupa colt” pe timp de noapte, completeaza un portofoliu de invidiat al gamei Bravo. Nu in ultimul rând, trebuie mentionat faptul ca, alaturi de Bravo, aproape toate modelele Fiat detin suprematia in topul celor mai reduse emisii de CO2, cu 139 mg/100 km.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.