Agricola Internaţional Bacău a deschis 8 noi magazine

Reţeaua proprie de magazine a Grupului de firme Agricola Internaţional Bacău a crescut, în ultimele 2 luni, cu 8 noi spaţii de comercializare a produselor, ajungând la 38 de locaţii în ţară, odată cu punerea la dispoziţia publicului cumpărător a unor nou asemenea obiective de investiţii amplasate în pieţele Dorobanţi, 1 Mai şi Obor din Capitală.

În prezent, suprafaţa totală de vânzare, dezvoltată în sistem de autoservire de Unitatea de afaceri retail tradiţional (UART), aşa cum se numeşte structura specializată, rezultată ca urmare a procesului de restructurare a Grupului de firme Agricola Bacău de la începutul anului 2009, depăşeşte 4.000 de mp, unităţile comerciale fiind deschise în toate localităţile urbane băcăuane, dar şi în municipiile Bucureşti – 8 magazine, Piatra Neamţ – 4, Iaşi, Buzău, Galaţi, Constanţa şi Botoşani – câte unul.

În toate cele 8 noi magazine se comercializează numai produse marca „Agricola Bacău”, conform unui proiect despre care preşedintele holdingului, Grigore Horoi, declara, recent că „se vizează dezvoltarea unui tip de magazin strict specializat pe produse proaspete, nu genul de supermarket amplificat în ultimii ani”.
„Am observat, în cursul cercetărilor de piaţă pe care le-am făcut anul trecut, că lumea nu are timp să meargă şi, uneori, chiar să stea la cozile imense din hipermarketuri, mulţi oameni preferând magazinele de producător, pentru că erau zile în care nu se reuşea să se aprovizioneze vitrinele cu carne pe măsura cererii.

Vor marfă proaspătă, la preţ de producător. Prin urmare, am luat decizia lansării acestui proiect”, a afirmat Irina Comănescu, directorul UART din cadrul Agricola Internaţional. Dacă în prezent reţeaua de magazine Agricola Internaţional Bacău numără 38 de unităţi, intenţia firmei este ca, până la sfârşitul acestui an, să mai deschidă alte 10 noi magazine cu preţuri de producător: 5 în Bucureşti, 3 în Constanţa, unul în Braşov şi unul în oraşul Buhuşi.

Citeste si:  Recuperarea economică a Chinei impresionează întrucât revenirea consumatorilor rămâne evazivă

Noile magazine Agricola Bacău au generat, deja, creşteri ale volumelor vândute comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, creştere care va conta semnificativ în realizarea unei cifre de afaceri în 2010, superioare cel puţin cu 12% celei înregistrate în 2009 de reţeaua de magazine Agricola Bacău, adică 48.659.000 de lei.
„Lanţul propriu de magazine este un segment în care Agricola Internaţional Bacău realizează, în condiţii de securitate, anumite volume, spaţiile comerciale publice asigurând cash-ul care, anul trecut, a adus 11% din cifra de afaceri a companiei.

Pe de altă parte, acestea constituie un vector de imagine important şi, nu în ultimul rând, este un mod de control al pieţei”, a arătat Irina Comănescu. Agricola Internaţional Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie.
Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola Bacău este acela de „inovator”, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor. Astfel, firma este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucători din piaţă.

Citeste si:  ASF convoacă de urgenţă conducerea Euroins pentru clarificări

În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola Bacău a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată (sistem BDF) din România. Anul trecut, Agricola Bacău a lansat, în premieră, un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, care se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare securizată.
În 2009, Agricola Bacău a înregistrat o creştere cantitativă a vânzărilor de carne de pui de 23%, faţă de anul anterior. Cumulat, anul trecut, Agricola Bacău a avut o cotă de piaţă de 11%, în creştere cu 2 procente faţă de 2008.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner