Domo îşi închide afacerile în Bulgaria

Lanţul de electrocasnice Domo îşi închide afacerile în Bulgaria, fiind prima victimă printre marile lanţuri de retail din această ţară, informează ziarul sofiot 24 Ceasa.

Lanţul a venit în Bulgaria din România, apoi a fost achiziţionat de Equest prin subsidiara sa K&K Electronics. 15 din cele 39 magazine Domo din Bulgaria îşi vor continua activitatea, dar sub un alt brand de electrocasnice, Technomarket, care aparţine tot fondului Equest. Brandul Domo se va dezvolta doar în România.

Reprezentanţii bulgari ai companiei au refuzat să precizeze care sunt cauzele încetării activităţii. Ziarul 24 Ceasa susţine însă că motivul ar fi chiria mare cerută de lanţul Kaufland, deoarece majoritatea magazinelor Domo din Bulgaria se află în clădirile magazinelor Kaufland.

Conform unor surse, Kaufland nu a acceptat să reducă nivelul chiriei plătite de Domo, în ciuda faptului că majoritatea comercianţilor suferă din cauza reducerii semnificative a volumului de afaceri. În anul 2007, veniturile înregistrate de Domo în Bulgaria se ridicau la aproape 10 milioane de euro, mai scrie ziarul.

Loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.