Clienţii acuză Romtelecom că le-a încheiat poliţe de asigurare, fără a le solicita acordul

11

– „Împreună cu ultima factură de la Romtelecom am primit şi o asigurare a locuinţei, încheiată la ASTRA. Însă aceasta a fost făcută fără voia mea. Ca s-o anulez, trebuie să mă duc la un magazin Romtelecom şi să fac cerere în zece zile de la data primirii facturii, altfel se consideră că sunt de acord. Este un abuz din partea Romtelecom, care îşi permite să dea datele personale altei firme”, consideră Elena, una dintre abonatele care a primit oferta.

.

Reprezentanţii Romtelecom au explicat, cu nonşalanţă, că au făcut această ofertă având în vedere faptul că, în curând, acest tip de asigurare va deveni obligatoriu pentru toţi proprietarii de locuinţe.

Citeste si:  Criza loveşte băncile: 211 sucursale închise şi peste 4.200 de posturi lichidate

Cristina Popescu, ofiţer de presă al Romtelecom, a adăugat că, în cazul în care un client nu este de acord să beneficieze de această asigurare, poate cere anularea poliţei prezentându-se la orice magazin Romtelecom sau apelând 1930 (gratuit din reţeaua Romtelecom) în 10 zile de la data facturării, înscrisă pe prima pagină.

Reprezentanţii Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorilor (APC) spun că oferta Romtelecom poate fi considerată o practică comercială înşelătoare, scrie Evenimentul Zilei.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata