Târgul Construct Expo, părăsit de marile branduri

Targul de construcţii Construct Expo Antreprenor, care se desfasoara la Romexpo între 11-15 mai, ofera mult mai putine branduri puternice fata de anii trecuti, expozantii fiind deceptionati de numarul redus de vizitatori care au trecut pragul evenimentului in prima zi, informează wall-street.ro

„Lipsesc marile companii. Nu am vazut jucatorii din ciment sau pe cei din zona de gips-carton. Nu mai sunt standuri mari si amenajate pe cont propriu. Sunt foarte multe standuri care au fost amenajate de cei de la Romexpo, ceea ce nu se intampla in trecut. De asemenea, zonele exterioare, care in 2008 erau pline, sunt goale acum”, spune Dan Mircescu, directorul general si actionar majoritar al Final Distribution.

Citeste si:  'Salonul de bunătăţi', la Casa Cesianu din Bucureşti

Numarul expozantilor la Construct Expo Antreprenor este cu peste 40% mai mic decat in 2009. Declinul suprafetei ocupata de ofertele expozantilor si a numarului de expozanti a devenit vizibila inca de anul trecut.

Astfel, daca in 2008 cei 411 expozantii ocupau aproape 17.800 de metri patrati, in 2009 numarul suprafetei ocupate a scazut la circa 15.200 de metri, in vreme ce numarul expozantilor s-a redus cu 20%.

In ciuda scaderii numarului de expozanti, organizatorii nu au modificat tarifele de inchiriere a spatiilor fata de anul trecut, chiria pe metrul patrat depasind 100 de euro.

Citeste si:  Brandul turistic al României a fost lansat la Expo Shanghai 2010
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata