TAROM riscă să intre în faliment

23

TAROM risca falimentul, avand in vedere ca pierderile companiei sunt de 60-80 de milioane de euro. Acest lucru a avut loc si din cauza scaderii numarului de pasageri, a flotei invechite si a lipsei unui program de restructurare, potrivit unor surse.

„Pierderile TAROM sunt intre 60 si 80 milioane de euro. Nu sunt incheiate anumite proceduri contabile si nu se poate spune cu exactitate care sunt pierderile. Comparativ cu datoriile TAROM, alte companii aeriene internationale au probleme financiare mult mai grave. Daca ar fi sa comparam insa situatia TAROM cu cea a celorlaltor jucatori de nivel asemanator, datoriile sunt imense”, au declarat sursele respective, pentru Puterea.

Citeste si:  BULETINUL INSOLVENŢEI - 28 aprilie 2010 (3352)

Potrivit acestora, avioanele Airbus 310 reprezinta piese de epoca.

„Airbus 310 este o piesa de epoca, functionala, dar nu se poate compara cu aeronavele fabricate in ultimii ani. Nici nu se mai vand piese pentru Airbus 310. Numai in Africa sau in India mai exista cateva companii care opereaza cu avioane Airbus 310. Cele doua aparate atarna ca doua tinichele de gatul TAROM”, au mentionat acestea.

Vanzarea acestor avioane nu este o soltuie, pentru ca sunt foarte ieftine.

„Din cauza vechimii, acest tip de aeronava necesita costuri de intretinere semnificative. Cele doua aeronave Airbus 310 au o vechime medie de aproape 18 ani si un consum foarte mare de carburant. Costul operarii unui avion Boeing 737-300 in comparatie cu un Boeing 737-800, este cu aproximativ o treime mai mare”, au declarat unii specialisti din aviatia civila.

Citeste si:  Zona Metropolitană Râmnicu Vâlcea a elaborat harta digitală cu puncte de interes turistic, investiţional şi agrement
Citește și
2 Comentarii
  1. costin spune

    cu proatsa de brutaru la conducere , creed si eu ca tarom da faliment !
    nici facultate nu are doamna directoare !

  2. base spune

    Hai sa nu mai spunem neadevaruri, din 26 de avioane doar 2 sunt depasite restul au fost achizitionate in leasing si majoritatea sunt noi.Am zburat si cu alte companii iar avioanele lor aratau ca niste autobuze obosite fata de ale noastre. Sa nu mai vbesc de mancarea care se serveste la tarom, fata de sandviciurile vechi de la klm.
    E adevarat ca dra directoare n-are nici o treaba cu compania, ca hotia e la ea acasa ca doar suntem in romania, dar sa fim realisti totusi.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata